" BRO , KASI KRITIK BLOG GUA SKIT , BLEH ? "

" BRO , KASI KRITIK BLOG GUA SKIT , BLEH ? "

Loading...

Asalnya mula berblogging sbb tangan ni gatal nak komen2 kat blog sorang member ni..
pastu aku mula terpikir kenapa aku tak manfaatkan blog aku ni,tulis apa2 ajelah.
Memang aku tak nafikan mulannya memang aku blur,apa nak tulis,apa nak buat..kalo aku tulis ada ke orang yang sudi baca,ada ke orng2 yang nak komen2.
Akhirnya aku akur...ada ke,tak de ke..kritik ke,tak kritik ke....aku dah tak kisah...
asal aku rasa aku nak post entry..aku post jew..sekalipun ada yang aku copy paste kan je...dengan link dia skali tau..bukan x de link ye...
Bila ada juga follower kat blog aku ni(masa tu)..aku terkejut gak la..ada juga rupanya...syukur amat2..Sekurang2nya apa saja yang aku luahkan ada juga yang membacanya..
Kadang2 ada gak sesekali aku lepas geram aku kat blog aku ni..hhmm..apa leh buat aku pun manusia..,bukan malaikat.
Teringat suatu hari ada anak jiran aku kata kat aku...Blog Cik Yati ni ntah hape-hape je la..
terkebil2 aku..itu juga tak patahkan semangat aku..smakin berkobar2 ada la..tapi itu citer sedikit waktu dulu..masa follower cuma 3,4 orang jew.
Satu yang aku tahu...aku sedar...lain orang ,lain corak blognya kan??
Er...kasi kritik sket blog aku...
p/s..alamak Ben...besaunya pic ko??

Catat Ulasan

18 Ulasan

  1. blog da ok.. cuma background mcm ala-ala kristian skit :) jgn marah :)

    >>datang dari gegar blog julai :)
    dah follow awk..jom follow sy jgak untuk smangat sy.. maceh2...
    rizaros.blogspot.com

    BalasPadam
  2. http://asakurakinosuke.blogspot.com/2011/07/bro-kasi-kritik-blog-gua-skit-bleh.html

    amboi gambar besar melampau2~~
    sampai terkeluar dari layout~~
    ape2 pon nice blog~~
    simple dan load cpat je~~
    ^^ keep it up~~

    BalasPadam
  3. zaty dtg nak mengKRITIK nie ..:p

    simple,kalau boleh buat pop up koment ye..=)

    http://cekedismanis.blogspot.com/2011/07/bro-kasi-kritik-blog-gua-skit-bleh.html

    BalasPadam
  4. hai. aah la buat popup comment better lagi. alahai tenet slow plak. bukak blog pun semua lambat load. ape pun tak bley. eh follow ko dah :)

    jom terjah sini!

    http://grandecaffelatte.blogspot.com/2011/07/bro-kasi-kritik-blog-gua-sikit-bleh.html

    BalasPadam
  5. Rizaros:ala2 kristian??..alamak kene tuko background nih...thanks..:)

    Abidin...pro ke??...baru je berblogging ni...umpama budak baru blajo..banyak yang x kene...tang sini,tang situ...alahaiii...

    shima...thanks

    Afiq ..tu la...besau kan??

    Izatie,alin:pop up comment tu ape??
    masih blur gak ni

    ninie...tq...mmuahh

    BalasPadam
  6. yuhuuuuuuuuuuuu alya dtg nie!! hehe blog dah smart cuma kecilkan saiz gmbr apabila meletakkannya diruang entri, keep on blogging! :)

    http://www.alyaesprezzo.com/2011/07/bro-kasi-kritik-blog-gua-sikit-boleh.html

    BalasPadam
  7. blog ok,cuma gmbor tu besor bebenor..huhuhu..n background mcm x brape ssuai ckit..=)

    BalasPadam
  8. Alya...tqtqtqtqtqtqtq...mmmuahhh

    BalasPadam
  9. aniss....hahhaha...pulak dahhhh

    BalasPadam
  10. dah follow awak..

    blog dah cantik..tapi kalau kotak komen ni dibuat popup window yang berasingan lagi senang nak komen..huhu..

    SEGMEN ABANG BEN : "BRO, KASI KRITIK BLOG GUA SKIT, BLEH?"

    BalasPadam
  11. blog okey.cuma ads tue nmpk berserabut..hanya pandangan :)

    http://randomisunique.blogspot.com/2011/07/bro-kasi-kritik-blog-gua-skit-bleh.html

    BalasPadam
  12. nasz...ye ke..nanti sy ubah..tq

    Lya..tq atas pandangan..

    BalasPadam
  13. haaa... datang nak kritik ni...heee~

    loading blog ni laju je...susunan widget kena susun balik bagi nampak kemas...baru nampak tersusun...

    btw.. teruskan blogging ye...=D

    http://skytechxtreme.blogspot.com/2011/07/bro-kasi-kritik-blog-gua-skit-bleh.html

    BalasPadam
  14. hello there . ame singgah sini dari list segmen 'Bro , Kritik Blog Gua Sikit Boleh' , anjuran Ben Ashaari .

    well , keep on blogging and dont stop ! and ohh , keep up the great work here ! okayy ? ;)

    have a great day ahead and do take care . ohh , jemput singgah blog ame bila bila free ya . :)

    BalasPadam
  15. blog dah nice...penggunaan warna yg terang..


    hit me back yaw!

    http://theskyjuice.blogspot.com/2011/07/bro-kasi-kritik-blog-gua-skit-bleh.html

    BalasPadam

jerit kat sini