Terkini ►

Eh...resepi nasi kangkang???


Memberi suami makan benda-benda yang kotor tanpa apa-apa amalan atau mentera pun boleh memberi kesan pada tubuh badan suami itu menjadi bodoh dan lemah. Inikan pula memberi suami makan nasi kangkang atau nasi tangkas serta dibacakan mentera lagi kuat iblis dan syaitan itu melemahkan suami waima seorang ustaz pun jika diizinkan oleh Allah SWT. Tapi tanggunglah dosa besar ini sehingga hari akhirat.

Ada kes pembantu rumah memasukkan darah haid kedalam makanan majikannya supaya sayang dan mendengar kata. Tetapi nasib baiklah kerana majikan beliau mendapat tahu selepas menyaksikan dari kamera CCTV yang dipasang tersembunyi. Jika anda was-was akan kelakuan pembantu rumah anda. Bagi beliau makan sekali nasi yang dimasaknya kerana pasti menolak dengan pelbagai alasan. Mungkin sipengamal jika memakan nasi kangkang yang dibuat sendiri akan jadi lebih bodoh dari tuannya. Walahuallam..
Cara membuatnya???
: .......Banyak cantik muka korang seme...Tak payah ajar caranya nanti ada lak yang nak ikut! Aku juga yng tanggung dosa...(walhal aku pun tak tahu gak...:))bukan apa...takut wanita yang cetek agamanya sanggup melakukannya. Aku pun x nak tahu gak cara2nya...doseeee....

Cara mengelaknya:
Bagi lelaki yang rasa khuatir atau curiga dengan tindak tanduk isterinya, selalulah dia amalkan membaca Al fatihah dan Ayat Kursi serta doa pelindung.

Seeloknya bagi para isteri tak perlulah menundukkan suaminya. Rumahtangga itu haruslah dibina dengan perasaan “sakinah” (tenang) dan “mawaddah” (kasih sayang).


Itu lebih afdal.....kan??

Anda baru saja membaca artikel yang berkategori dengan judul Eh...resepi nasi kangkang???. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://akakdisebalikpintu.blogspot.com/2011/06/ehresepi-nasi-kangkang.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Kak Tie - 8 Jun 2011

Belum ada komentar untuk "Eh...resepi nasi kangkang???"

Post a Comment

jerit kat sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Post Terbaru