Ahaaaaa....aku malu tau!!!....maluuu...bukan perasan yek??!!!

Ahaaaaa....aku malu tau!!!....maluuu...bukan perasan yek??!!!

Loading...
ok...cam ni je la...mmm...peritiwa ni berlaku pada hari Sabtu lepas.
Time anto anak sulung aku bertolak ke Teluk Intan..kat bus stand..
Errr...senang citer r..pas gi kenduri kitaorang terus ke stesen bas Mersing,dan aku yang sopan lagi ayu ni..(aku kata sopan lagi ayu sbb ari tu aku pakai baju kurung)...sampai je kat tmpat bas tu,terus je aku gi beli paper.
Sementara tunggu bas sampai aku lepak2 dulu ngan hubby and anak2 sambil selak2 paper..(suratkabo).Tetiba jew mata aku ni terus melekat kat satu pasangan ni...mat saleh ngan minah saleh lah...yang lelaki saleh tu...fullamak..sikit le punya ensem,tpi awek dia tu....hhhmmm...lalalla
asal Afrika ke,Somalia ke...(er..aku agak2 la)....tpi pompuan tu mmg sweet....comel!!
Memang x berkelip mata aku duk tengok couple nih..ralit sungguh...
Ok..pastu bas sampai..cam biasa,anak aku salam...aku cium pipi anak,cium dahi anak,cium ubun2 kepala anak...entah knp tetiba aku pandang lak ngan satu family ni...Melayu..
Yang laki...muda lagi...pale lak botak licin..ada anak...3 orng..kecil2 lagi..
Yang best tu..dia pandang aku,dia tenung aku...lama..aku tengok dia...aku bulatkan mata..
dia senyum...meleret lak tu...aku balas..er..lagi manis dari senyum dia..
senyum habis manis daaa..
Pastu aku berpindah tmpat duduk....aneh!!!...lelaki tu masih tengok aku...kali ni ngan bini dia skali duk tenguk...aik...pehal??..pemes ke aku...padahal baru je berpesbuk,baru je berblog...
Takkan orang dah kenal kot...hikhikhik...tapi adat le kan???kembang kempis gak idung...terasa cam artis lak..
Aku cakap ngan anak2 ..orang tu asyik duk pandang mak je...anak aku diam je,agaknya dlm hati berkata2....mak tu perasan le tu,ek elehh...aku tahu lerrrr
Dah selesai semua...kita orang balik umah la...time turun dari keter tu..baru aku terperasan beruk!!!....kaki belah kanan aku pakai kasut,kaki belah kiri aku pakai selipar....selipar Jepun lak tu..kaler biru....anak2 ngan hubby dah berdekah2 gelakkan aku...patut laaaaa...
Moral of the story??
Tu laaaa....len kali jangan perasan.....ek elehhh...

Catat Ulasan

2 Ulasan

jerit kat sini