Silap pilih ubat??

Silap pilih ubat??

Loading...

Berhati2 memilih produk kesihatan,
bukannya sesuai untuk anda!!!
Silap pilih ubat,tubuh jadi semakin bulat..
(er..saja je nak ingtkan aku..)


Melihatkan pd iklan2 yg diuar2kan..sepnjg 24jam,
ada banyak produk dan dan rawatan utk membantu mengurangkan lemak.
Memang harganya mahal,tpi kesannya mmg ada.utk tubuh yg ramping menawan
wanita tidak kedekut utk mengeluarkan belanja...
(errr...mcm aku le jugak)
Syabas!!!

Ada kwn aku kata..
"Dulu aku pakai XL...sekarang dah tukar L.Hebat kan?"
Tapi itu beberapa bulan dulu..sekarang lain citernya.
Senyuman yg ceria suatu ketika dulu dah berubah menjadi suram.
Maka jgnkan dia,aku pun naik cuak sama..
Jadi aku buat kesimpulan sendiri..
diet sendiri lebih baik..
bersertakan senaman..
...Peace.....

Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. hehehhe besalah bab habiskan duit..tp sy dh dapat sesuatu yg memang berbaloi2 utk kurus..hehe

    BalasPadam

jerit kat sini