Selepas Teruk Dikecam, Izreen akhirnya tampil dedah perkara sebenar mengenai madunya…

Selepas Teruk Dikecam, Izreen akhirnya tampil dedah perkara sebenar mengenai madunya…

Loading...
KUALA LUMPUR: Aktres, Izreen Azminda, tidak mahu mencampuri urusan suaminya, Muhammad Radzi Abdul Wahid atau Ude, dengan madu beliau, Intan Liana Saleh, 32, termasuk keputusan mereka untuk bercerai.

Kata pelakon terbabit, Ude juga tidak berkongsi masalah dihadapinya bersama isteri pertama.
“Suami seorang yang pendiam. Apa saja yang berlaku dalam rumah tangga dengan isteri pertama, suami lebih suka mengambil langkah menyelesaikannya sendiri, tanpa berkongsi cerita dengan saya.
“Jujurnya, ada kala saya tidak tahu apa masalah mereka. Saya tidak pernah bertanya, bergaduh atau apa saja berkaitan dengan rumah tangganya bersama Intan.
“Sudah menjadi prinsip hidup kami, apabila pulang ke rumah saya, hanya hal rumah tangga kami dibincangkan. Saya sedar kedudukan saya sebagai isteri kedua, jadi lebih baik saya tidak ambil tahu,” katanya kepada BH Online.
                       
Justeru, katanya, dia berharap orang ramai tidak mengaitkan dirinya dengan masalah rumah tangga Ude bersama isteri pertamanya.
Terdahulu, Ude, 30, yang diwakili peguam syarie, Datuk Mohd Zaidi Mohd Zain, memfailkan permohonan cerai secara baik terhadap Intan di Mahkamah Rendah Syariah Gombak, di sini hari ini.
Izreen, 32, juga berkata, dia semakin lali dengan kecaman yang diterima selama ini.
“Saya tidak boleh hidup dengan tenang jika terlalu memikirkan pandangan orang. Jadi, saya tidak ambil kisah dengan mulut netizen yang suka membuat tohmahan.
“Saya mahu meneruskan hidup dengan takdir yang ditentukan ini. Allah SWT lebih mengetahuinya,” katanya.

“Saya masih sayang suami saya..”-Ini Luahan Rasa Intan Liyana Selepas Bakal Di Ceraikan Suami, Buat Netizan Makin SIMPATI!


Dalam satu kenyataan kepada media hari ini isteri kepada Muhammad Radzi Abdul Wahid atau Ude, Intan Liyana mengakui yang tidak tahu apa salahnya sehingga suaminya itu sanggup memfailkan permohonan cerai.
“Sehingga ke hari ini, saya masih sayangkan Ude. Bersedia atau tidak, saya terima dan reda lafaz cerai yang akan dibuat suami,” katanya menangis.
Mengakui Ude seorang suami dan bapa yang baik serta penyayang, hubungan suami isteri menjadi renggang sejak November lalu. Ude pula mengakui sudah mengahwini pelakon Izreen Azminda pada Ogos tahun lalu.
Intan Liyana dan Izreen Azminda hanya sempat menjalani hidup bermadu selama enam bulan.
“Kami sudah tidak sebumbung sejak November lepas dan saya masih menetap di rumah yang disediakan Ude bersama anak-anak,” katanya lagi. 

Izreen Azminda: Bukan Rampas, Hanya Tumpang Kasih

 Kontroversi tentang status perkahwinan pelakon popular Izreen Azminda menarik perhatian ramai sejak beberapa hari ini selepas isteri pertama kepada lelaki pilihan beliau mendedahkan hal sebenar.
Bercakap kepada Berita Harian hari ini, Izreen Azminda mengakui akur dengan cemuhan orang ramai yang melabel dirinya sebagai perampas dan meruntuhkan kebahagian rumahtangga orang lain.

“Saya sekadar menumpang kasih dan tidak pernah sesekali berhasrat merampas serta meruntuhkan kebahagiaan suami dan isteri pertama.
“Saya tidak sekejam itu, malah tidak akan membenarkan suami meninggalkan isteri pertama semata-mata untuk bersama saya.
“Saya kecewa dengan cemuhan yang dilemparkan netizen. Mereka menjatuhkan hukuman tanpa mengetahui cerita sebenar. Saya akur, pilihan menjadi isteri kedua menuntut pengorbanan besar. Saya sedia beralah dan bertimbang rasa kerana sedar kedudukan diri,” katanya.
Izreen Azminda dan Ude yang juga pemuzik bebas melangsungkan pernikahan pada 8 Ogos lalu di Petaling Jaya berwalikan bapanya, Mohd Aznam Mohd Noor.
“Saya faham perasaan seorang isteri apabila mengetahui suaminya berkahwin lain. Saya harap suami akan mempertahankan perkahwinan pertamanya kerana saya tidak mahu berlaku perkara tidak diingini berlaku susulan pernikahan kami”
“Alhamdulillah, saya lega apabila mengetahui Intan Liana sudi menerima saya sebagai madunya,” tambahnya lagi. 

Catat Ulasan

0 Ulasan