Remaja maut bersalin dalam masjid

Remaja maut bersalin dalam masjid

Loading...
Remaja maut bersalin dalam masjid

Remaja maut bersalin dalam masjid|Seorang remaja wanita dalam lingkungan 18 tahun tanpa suami di sahkan meninggal dunia selepas bersalin di lantai dua Masjid Nurul Hidayah di Kampung Rawa Aren. jawa barat semalam.

Menurut saksi kejadian, wanita itu datang bersama seorang remaja lelaki yang mengaku mahu menumpang istirahat di masjid berkenan.

Namun remaja lelaki berkenan mengaku tidak mengetahui bahwa mangsa sedang mengandung dan hanya mahu menolong remaja wanita itu sahaja.

“Saya memberi izin kepada mereka selepas mereka meminta izin mahu beristirahat,saya juga menyarankan kepada mereka duduk dilantai bawah saja,namun wanita itu berkeras mahu kelantai dua.

Tidak lama selepas itu saya melihat mereka berdua membungkus sesuatu kedalam pelastik,dan muka wanita itu sangat pucat.

Ketika saya periksa rupanya ada bayi,wanita itu kemudian tidak sedarkan diri. saya bergegas meminta pertolongan kepada jamaah wanita,selepas di periksa  katanya wanita sudah meninggal.kata saksi.

Bagaimanapun kondisi bayi, lahir sempurna dalam keadaan sihat,sementara mayat ibunya di bawa kehospital bagi mencari waris.

Catat Ulasan

0 Ulasan