Header Ads

MBPJ serbu RESTORAN milik jutawan Aliff Syukri

loading...
MBPJ serbu RESTORAN milik jutawan Aliff Syukri

RESTORAN milik jutawan kosmetik, Datuk Seri Aliff Syukri di Kota Damansara diserbu anggota penguat kuasa Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MBPJ) kerana dipercayai meletakkan meja yang menghalang laluan, 8.30 malam ini.

Jurucakap MBPJ yang dihubungi memaklumkan akan mengeluarkan kenyataan dalam masa terdekat berhubung kejadian itu.

Aliff Syukri melalui siaran langsung di akaun Facebooknya meluahkan kekecewaan terhadap tindakan pihak berkuasa tempatan (PBT) itu kerana merampas peralatan perniagaan yang diletakkan di laluan berhadapan premis berkenaan.

Bagaimanapun, Aliff Syukri memberitahu operasi restoran berkenaan berjalan seperti biasa selepas serbuan itu.

respon fb
Kudu Deez Lek dato..duit banyak beli lagi kerusi..sedekah je kat depa..depa memang tengah gila kuasa ni hentam peniaga2 melayu ja keja dia..kesian…kalau kedai mamak kalau cina tak berani ke atau ada suap??? Sendiri mau ingat lah!! Org melayu selalu jdi mngsa

Papa Joe Klu bab ni…gua sokong alif shukri…., pihak majlis klu melayu berniaga mulalah nk angkut, klu kedai mamak ke foodcourt cina..meja sampai seberang jln pun xdehallahhhhhhhhhh..

Aboy Shah dan tentu2 melayu jugak yg report..xpyh persoalkan knpe cina blh melayu xblh…..cina dgn cina backup 1 sama lain wlpn berlainan persatuan tp tetap dgn bangsa cina….melayu plak mne senang hati klu tgk melayu maju….renung2kan….

Husnulhadi Hadi Dakwaan terpilih,serbuan terpilih, aduan terpilih semua ni pekara biasa dato kat negara uganda..lenkali kasi taruk bwh meja skit baru dorg lalu buat xnak pilih..๐Ÿ˜‚

Rahim Mohd Shadan Jgn salah faham juga..terdapat juga pemilik kedai memohon permit untuk meletakan meja dikawasan parking kepada pbt..bayaran bulanan dikira mengikut jumlah meja..dan mempunyai pelekat pbt di meja..andai salah tolong betulkan..
Loading...

Tiada ulasan

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.