Baru Berusia 17 Tahun, Jasmin Hamid Tak Sangka Wajah Kacak Anaknya Viral!

Baru Berusia 17 Tahun, Jasmin Hamid Tak Sangka Wajah Kacak Anaknya Viral!

Loading...
[Gambar] Baru Berusia 17 Tahun, Jasmin Hamid Tak Sangka Wajah Kacak Anaknya Iaitu Ian Haziq Macquistan Jadi Viral!:



Pelakon Jasmin Hamid tidak penah menyangka anak bongsunya, Ian Haziq Macquistan cepat ‘memancing mata’ ramai hingga wajah kacaknya itu mulai menjadi viral menerusi media sosial.

Bercakap kepada MH, Jasmin berkata, mungkin kerana sebelum ini dia ajak jarang untuk berkongsi wajah anak-anak membuatkan ramai memberikan reaksi sedemikian.


Malah, instagram anaknya yang menggunakan akaun @ihmian juga sudah mempunyai pengikut hampir 11,000 dalam dalam masa singkat!

Ditanya apakah reaksinya sebagai ibu terhadap perkembangan tersebut, Jasmin yang kini sibuk di lokasi penggambaran drama rantaian, Halalkan Hati Yang Kucuri itu memberitahu, sebagai ibu dia memberi sokongan penuh terhadap apa saja yang dilakukan anak-anak.


Apa yang penting, selagi apa yang dilakukan mereka tidak menjatuhkan air muka keluarga dan mengabaikan pelajaran.
“Sebelum ini anak-anak pun memang jarang expose, tetapi bila masing-masing sudah remaja, pastilah mereka turut mempunyai saluran media sosial masing-masing. Malah saya sendiri pun ada muat naik gambar bersama mereka yang sudah meningkat dewasa.

“Ian memang punya minat dalam lakonan dan saya nampak kecenderungannya itu. Bagaimanapun, dia baru berusia 17 tahun. Jadi sudah pastinya dalam dunia yang serba mencabar saya sebagai ibu perlu berinya garis panduan juga memandangkan dia masih awal remaja.

“Tak boleh terlalu bebas hingga boleh jejas nama keluarga sebab nanti akan beri impak buruk juga pada saya sebagai orang lama dalam industri.

“Saya kata ada nasihatinya. Kata saya, kalau minat dalam seni kamu perlu tunggu dulu. Habiskan pengajian dan dapatkan ilmu cukup-cukup. Kena ada ilmu dan tak boleh nak harapkan muka sahaja. Biar rupa ‘pergi’ seiring pelajaran,” akui Jasmin kepada MH.


Memang betullah apa yang dikata Jasmin. Sudah pastilah setiap ibu mahukan yang terbaik untuk anaknya. Tapi memang wajah anak Jasmin ni komersial kan?
Foto: Instagram Ian Haziq
Sumber:mh

Catat Ulasan

0 Ulasan