Pelakon Sridevi meninggal pada usia 54 tahun

Pelakon Sridevi meninggal pada usia 54 tahun

Loading...
Pelakon Sridevi meninggal pada usia 54 tahun

Pelakon veteran Sridevi meninggal dunia selepas mengalami pendarahan jantung pada 25 Februari di Dubai.
Sridevi berada di perkahwinan Mohit Marwah di UAE ketika dia mengalami serangan jantung besar. Sridevi, suami Boney Kapoor, dan anak perempuannya Khushi berada di Dubai untuk menghadiri majlis perkahwinan keluarga.
Foto terakhir Sridevi
Menurut laporan di Filmfare, pada masa ini, peminat yang berminat bergegas ke rumah Sridevi di Mumbai oleh anak perempuannya, Janhvi yang tidak dapat berada di Dubai kerana jadual penggambarannya.
Beberapa pelakon telah menulis di Twitter untuk menyatakan kesedihan mereka mengenai berita aktres Hawa Hawaii yang meninggal dunia. 
Sanjay Kapoor, abang iparnya, memberitahu portal hiburan terkemuka, "Ya, memang benar Sridevi meninggal dunia. Saya baru mendarat di sini, saya berada di Dubai dan kini saya terbang kembali ke Dubai. Ia berlaku sekitar 11.00-11.30. Saya tidak tahu butiran lanjut. "

Beliau telah memulakan kerjayanya sebagai seorang artis kanak-kanak, dan berkembang menjadi salah satu bintang wanita terbesar India yang pernah ada. Beliau dianugerahkan Padma Shri, penghormatan awam tertinggi keempat, pada tahun 2013.
Sridevi terakhir dilihat di MOM.
READ: ‘Dark day’ for Bollywood: Priyanka Chopra, Sushmita Sen tweet after Sridevi’s death


I just heard Ma’am Sridevi passed away due to a massive cardiac arrest. I am in shock...cant stop crying...

Heartbroken by this news!! She was One of the finest kindest souls I ever knew :( speechless shocked 😶 😪 this is just not right at all! May god give all the family strength at this darkest hour. pic.twitter.com/lBZrQjEabE

Absolutely devastated to hear about the passing of . What a dark black terrible moment in time. Gutted.


Catat Ulasan

0 Ulasan