Header Ads

Akibat di bawah pengaruh dadah, Lelaki Bunuh Dan Makan Jantung Anak. “Dada Anak Kami Di Belah Dan Jantungnya Di Makan Secara Mentah-Mentah”..

loading...

Akibat di bawah pengaruh dadah, Lelaki Bunuh Dan Makan Jantung Anak. “Dada Anak Kami Di Belah Dan Jantungnya Di Makan Secara Mentah-Mentah”..


RUSIA- Baru-baru ini, satu kejadian kejam telah berlaku di daerah Zabaikalsk dekat Rusia yang mana seorang bapa tergamak memakan jantung serta otak anak perempuannya yang baru lahir. Lelaki itu dikatakan berada di bawah pengaruh dadah yang diberi nama ‘spice’.
Menurut laporan media tempatan negara itu, The Mirror, lelaki itu juga dikatakan sedang berhalusinasi yang terlampau sehingga dia merasakan yang dia berada di dalam neraka dan sedang menyelamatkan keluarganya daripada gangguan syaitan.
Isterinya yang trauma akibat kejadian itu mengatakan suaminya itu merupkan seorang ayah dan suami yang baik malah jiran tetangga juga turut senang dengan sikapnya yang ramah. 
Tapi, dek kerana najis dadah… Dia bertukar menjadi raksaksa yang sanggup mencederakan anak kandungnya sendiri.
“Suami saya bercakap pasal syaitan dan mundar-mandir dalam rumah, kemudian dia memaksa saya minum sejenis cecair tapi saya tolak. Kemudian dia marah dan patahkan kerusi serta pukul kepala anak guna botol berulang kali serta menghentak kepalanya ke dinding.
“Kemudian dia belah dada anak kami dan dia makan jantungnya secara mentah-mentah,” kata isteri lelaki tersebut dengan nada yang teramat sedih.
Katanya lagi, selepas membunuh bayi mereka, lelaki itu cuba untuk menghidupkannya kembali dengan cara memasukkan anaknya ke dalam perut wanita itu. Namun dia bernasib baik kerana dia dapat melarikan diri sekali gus meminta pertolongan jiran yang terdekat.
Lelaki itu sudah berjaya ditahan oleh pihak polis dan berkemungkinan besar dia akan dipenjarakan untuk suatu tempoh masa yang panjang akibat perbuatan kejamnya itu.
Wanita yang masih lagi trauma itu kini sedang berada di bawah jagaan pihak hospital untuk diberikan rawatan psikatri akibat terkejut dengan kejadian yang menimpanya itu.
Loading...

Tiada ulasan

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.