Bawa Cincin Berpenghuni Jin Ketka Solat Jumaat,Lihat Apa Berlaku Pada Pemuda Ini

Bawa Cincin Berpenghuni Jin Ketka Solat Jumaat,Lihat Apa Berlaku Pada Pemuda Ini

Loading...
Bawa Cincin Berpenghuni Jin Ketka Solat Jumaat,Lihat Apa Berlaku Pada Pemuda Ini


Seorang lelaki dengan berani saja bawak cincin yang ada jin ke dalam masjid untuk solat jumaat. Tidak pasti apa niat sebenarnya tapi apa jadi seterusnya amat mengejutkan. Ada video.

BAWA CINCIN JIN KE DALAM MASJID

Untuk terus menonton video ini teruskan scroll ke video nya di bawah..


Video ini memaparkan kejadian sebenar yang berlaku di sebuah masjid ketika Solat jumaat. Seorang pemuda yang di katakan memakai Cincin yang berisi dengan makhluk alam lain menerima akibatnya sendiri..

Solat merupakan kewajipan kita sebagai seorang umat islam. Dan ketika solat ada tatatertib tertentu yang sepatutnya kita patuhi.

Solat adalah waktunya kita mengadap Tuhan Yang Maha Esa dan waktu inilah kita kena bersedia dari segi apa saja agar solat yang kita lakukan diterima oleh Nya.

Solat juga bukan perkara yang main main kerana jika di anggap begitu saksikan video ini dari awal Sampai lah habis dan lihatlah baik baik apa yang telah berlaku.

Semoga video ini akan menjadi satu pengajaran yang berguna buat kita semua. Dan ingatlah bersekongkol dengan makhluk makhluk dari alam lain iaitu alam ghaib seperti jin ini adalah sesuatu yang dilarang kerana buruk akibatnya yang akan terjadi kelak.

Seperti apa yang telah berlaku kepada pemuda dalam video sebenar ini ketika beliau membawa sesuatu yang tidak baik bersamanya ketika melakukan ibadah solat jumaat.

VIDEO LELAKI BAWA CINCIN JIN KE DALAM MASJID

Ingatlah dan sama sama kita mengingatkan diri kita semua. Terimakasih sudi menonton. KONGSIKAN.

Catat Ulasan

0 Ulasan