Header Ads

Wanita Ini Mengaku Pernah Buat Maksiat Dengan Sultan Brunei

loading...
                                   

Baru sekarang nak buat macam2 pendedahan dan pengakuan selepas Brunei melaksanakan undang2 syaria. Sebelum neh taknak cakap apa2 pula.

Yang aku fikir satu je. Kalau betul sekalipun, benda yang dah lepas. Apa kata kita citer pasal hal sekarang. Kalau sekarang Sultan Brunei ada buat perangai mengarut dan slumber aje tak rasa bersalah, yang tue kita boleh sembangkan. Kalau nak citer hal lepas2 aku rasa tak guna. Mungkin dia dah bertaubat. Tapi adik dia tue.. boleh la kita perhatikan perangai dia.. pasal adik dia memang jenis huha huha lagi sampai ke hari neh.. kita tengok dan perhatikan la agak2 undang2 islam neh akan dilaksanakan ke tidak ke atas golongan diraja..

Haha..

Apa2 pun jangan lupa. Undang2 Malaysia pun kelaut juga. Kita pun kena perhatikan sama negara kita. Jangan dok sembang macam good2 aje tentang negara orang. Sekarang orang2 barat memang dok bercakap pasal undang2 Brunei sebab pada mereka undang2 itu cukup kejam.




Itu la yang tiba2 macam2 pendedahan muncul sana sini.. mungkin ada yang betul. Aku tak nafikan. Itu yang depa dok sembang dari segi ketelusan. Sejauh mana undang2 yang menghukum orang biasa ini juga akan memberikan kesan kepada golongan beraja?
Artikel yang diterbitkan oleh The Daily Beast.

1. Pengakuan seorang wanita barat yang tak bernama.

2. Mengisahkan tentang bagaimana dia dan ramai gadis2 lain yang dibawa ke Brunei untuk memuaskan nafsu adik kepada Sultan Brunei di setiap parti2 liar yang dianjurkan oleh adik Sultan Brunei.

3. Ada arak, ada muzik yang kuat, ada ramai wanita yang cantik2..

4. Mereka berhibur dan berpesta pada waktu2 tertentu bila ada permintaan (bila majlis dianjurkan oleh adik sultan Brunei).

5. Wanita tersebut mempersoalkan tindakan Sultan Brunei yang merejam wanita yang berzina dengan mengimbas kembali waktu dia dijadikan hadiah kepada Sultan Brunei oleh adik Sultan Brunei sendiri.

6. Adakah Sultan Brunei akan melakukan hal yang serupa kepada dirinya sendiri dan adiknya yang juga terlibat dalam kegiatan maksiat?

-katakcomel

Tiada ulasan

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.