Header Ads

Skandal Memalukan Aishwarya Terserlah Di Red Carpet Cannes Film?

loading...
                         

Masih ingat dengan penampilan mempesona Aishwarya Rai saat melenggang di red carpet Cannes Film Festival 2014 beberapa waktu lalu? 


Ternyata, ada sebuah skandal yang tersembunyi dari penampilan megah itu.

 Ada apa?

Ternyata, gaun mermaid berwarna emas rancangan Roberto Cavalli yang dipakai oleh Aishwarya Rai itu, kembar dengan pakaian yang dipakai oleh pelakon Broadway Kristin Chenoweth pada gelaran Oscar, Mac lalu
.



Meski sama persis, tapi kelihatan ada beza yang menonjol saat kedua pelakon itu memakai. Jujur harus mengakui, bahawa pakaian itu lebih bagus apabila dipakai oleh Aishwarya .

                             
Bukan bermakna Kristin jelek, tapi tubuhnya terlalu kurus, sehingga lekuk pakaiannya tidak boleh dilihat dengan sempurna.

Cuba bandingkan dengan saat dipakai oleh Aishwarya , keindahan dari gaun itu memancar dengan sangat jelas.

Meski banyak orang yang menyedari bahawa ia memakai pakaian yang sama dengan Kristin . Tapi seolah semua orang tidak peduli, kerana hari itu Aishwarya kelihatan sangat cantik.

Selepas mempesona semua mata dengan pakaian berwarna emas, Aishwarya kembali membuat semua orang terpana dengan penampilan keduanya di red carpet Cannes.

 Masih memakai pakaian rancangan Roberto Cavalli, bekas Miss World itu melenggang dengan anggun dalam balutan gaun berwarna putih.

                                      

Well , kembar atau tidak kembar, sepertinya takkan pernah jadi masalah untuk para fans Aish .

Lebih lagi, wanita India ini berjaya memberi inspirasi kepada para wanita bahawa tubuh berlemak tak selamanya jadi mimpi buruk.



Tiada ulasan

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.