Header Ads

Kenapa Terus Diseksa??Lepaskanlah....

loading...

Melihat foto ini..apa yang ada dalam fikiran anda sekarang?

KEJAM!!!Itulah perkataan pertama yang terkeluar dari mulut admin selepas melihat penyiksaan terhadap haiwan-haiwan ini.

Zoo ini dipanggil 'neraka' untuk haiwan-haiwan yang terdapat dalam zoo ini kerana di sini makanannya tak cukup dan haiwan ini langsung tidak dijaga dengan elok. Zoo ini terletak di Surabaya, Indonesia. Ramai orang telah menyuruh zoo ini ditutup kerana segelintir haiwan juga diseksa di sini tetapi pemiliknya tetap enggan menutupnya.

Lagi 9 keping gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya.









Kesian haiwan-haiwan ini,kalau rasa tak mampu menguruskannya...lepaskanlah...cukup,jangan diseksa lagi binatang-binatang ini.

9 ulasan:

  1. nak nangis tengok haiwan ni..kene report to WHO ni..

    BalasPadam
  2. Ya Allah kesiannya tengok... lepaskan ajerlah...

    BalasPadam
  3. ish kesiannya..harimau malaya sampai kuruih.kalau xmau pulangkan kat malaysia.aku kalau jadi rimau tu,aku telan orang yang bela tu.pandai bela xmau bagi makan.dah tu binatang yang sakit xrawat.habis badan kudis2..kalau manusia kudis tau sakit..binatang pon mestila sakit..eiiii..geram tengok!

    BalasPadam
  4. mmg geram dan kesian..sampainya hati

    BalasPadam
  5. Laa hai sian nyer ... Patut nyer lepas kan je lah kalau dah x mampu ... Tak pun jual lah zoo ngan isi2 nyer skali ... Mohon bantuan ker ... Hanya cadangan ... Wallahhua'lam ...

    BalasPadam
  6. harap2 zoo malingsial enggak tiru..nanti ribut2 ada yang bikin demonstrasi..

    BalasPadam
  7. xpe lah..'mereka' kan lebih bijak dlm segala hal..tegur2 kan demonstrasi plak..

    BalasPadam

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.