Ratu Elizabeth Dedah Niat Jahat Camilla

Ratu Elizabeth Dedah Niat Jahat Camilla

Loading...

Ratu Elizabeth ada 6 bulan untuk hidup

London: Menurut laporan terkini yang menggemparkan daripada majalah Globe Amerika, ketua monarki Britain Ratu Elizabeth mendedahkan kepada Putera William dan isterinya, Kate Middleton yang dia “hanya mempunyai enam bulan lagi untuk hidup”.
Dalam edisi terbarunya, Globe juga mendedahkan maklumat lanjut mengenai sambutan pahit manis Krismas terakhir Elizabeth dan niat jahat Camilla yang terus mempengaruhi suaminya, Charles untuk menaiki takhta di sebalik pengakuan ibunya itu.

Laporan terbaru dalam majalah itu turut mendakwa William mencetuskan kemarahan nenenknya selepas dia melompat di pentas ketika acara amal Istana Kensington dan menyanyikan lagu Livin’ on a Prayer bersama Taylor Swift dan Jon Bon Jovi.
“Elizabeth memanggil William dan memarahinya kerana tidak sopan untuk seorang bakal raja menyanyi di pentas dan dia mahu cucunya tidak berkelakuan demikian pada masa depan,” kata satu sumber.

“Namun sifat mesra Puteri Diana yang menari bersama John Travolta dan memeluk Elton John masih diwarisi anak lelakinya.

“William memberitahu neneknya yang dia maklum dengan etika ahli keluarga diraja, tetapi dia mahu rakyat menganggapnya sebagai ahli keluarga diraja yang mudah didekati ramai,” kata sumber itu

Catat Ulasan

0 Ulasan