Header Ads

Krismas Tahun Ini,Ratu Elizabeth Tampil Catchy

loading...

RATU Elizabeth, muncul pertama kalinya di Sandringham, untuk merayakan bercuti hari natalnya. Raja dan Ratu Inggeris ini, disambut dengan sorak-sorak penduduk setempat, saat Ratu muncul di gereja kecil St Mary Magdalene di bandar Sandringham.  

 
Walaupun suhu di Sandringham tersebut sangat sejuk, ratu tampil sangat elegan dengan mengenakan mantel berwarna raspberi merah muda dan tak lupa topi dengan warna sama.Ia sangat bersemangat apabila memasuki gereja tua tersebut bersama sang suami. 

Sepertinya, busana warna cerah yang ia kenakan, membuat Ratu Elizabeth menjadi  perhatian. Sedangkan raja, Duke of Edinburg, mengenakan coat lutut-panjang berwarna tanah. Lalu, mengenakan seluar dengan tone yang sama. 

Penampilan buyut dari putera George ini sangat cerah ceria saat menyambut Krismas di bandar kecil Sandringham. Pangeran Harry, dan William berserta keluarga kecilnya akan tiba saat malam Krismas bersama para bangsawan yang merayakan Krismas di gereja St Mary Magdalene , desa Sandringham. Sebagaimana yang dilaporkan oleh Mailonline 
Loading...

Tiada ulasan

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.