Kejam..Salah Satu Cara Menghukum Kucing Bila Buat Salah

Sungguh...sungguh aku panas hati bila melihat kekejaman alaf baru ni terhadap kucing,dimana perikemanusiaan manusia sekarang?

Kalaulah manusia zalim ni berada depan mata,rasanya nak ikat dia kat tiang,serkup kepala dia dengan balang..gerammnya..

Baca entry ni..

Kiki Lin, seorang pelajar kolej di Taiwan yang memotretkan gambar kucingnya dimeteraikan dalam balang dan mendakwa bahawa ia adalah "hukuman" kerana salah laku kucing.

Ramai yang melabelkan beliau seorang pendera haiwan selepas melihat kedudukannya.

Walau bagaimanapun, Lin mendakwa dia suka kucing dia lebih daripada hidupnya,

Beliau mendakwa sebab  dia memasukkan kucing tersebut ke dalam balang adalah supaya dia boleh membawa kucingnya keluar dengan lebih mudah.

Lin didakwa kerana pelanggaran terhadap Undang-undang Perlindungan Haiwan semalam, oleh pejabat Taichung Daerah Dia akan didakwa dan bakal berdepan hukuman satu tahun penjara maksimum sementara menunggu siasatan lanjut.

Layan foto-foto kat bawah;





In a similar case, two men from Johor Baru posted a picture of them with a cat in a jar, which went viral on Sept 26.
Sayang..harap rupa je cantik,tapi hati hitam legam

Ulasan

  1. Geram dan marah sgt kalau melihat binatang diperlakukan kejam sebegini! Melampau betul!

    BalasPadam
    Balasan
    1. mmg marah...apalah sangat kesilapan kucing tu dihukum begitu rupa

      Padam
    2. ni namanya Bangang Abadi...

      Padam
  2. bodoh,bongok,babun punya orang seksa kucing macam tu...diorang x tau ka kucing adalah haiwan kesayangan nabi muhammad

    BalasPadam

Catat Ulasan

jerit kat sini

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Bila Bersalin,Kena B***l Juga Ke?

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!