Benarkah Dato Seri Ahmad Said Curi Roti dari Van Roti?


Tahniah Dato Seri Ahmad bin Said.Allah S.W.T telah menghantar seorang pemimpin yang berjiwa rakyat ketika mangsa kesesakan lalulintas tersekat termasuk kanak2 yang kelaparan.walaupun ketika itu kawasan tersebut bukan di bawah tanggungjawabnya...

ramai yang mengatakan isu tersebut sebagai kecurian.kerana memaksa pemandu lori tersebut membuka pintu untuk di ambil roti di dalamnya.untuk pengetahuan.Dato Seri Ahmad Bin Said telah membayar kepada pemandu lori tersebut dengan nilai yang tidak di dedahkan untuk di bayar kepada majikannya.termasuk memberi sumbangan tambahan kepada pemandu tersebut.Hanya Allah S.W.T yang dapat membalasnya jasa2 MB dan pemandu lori tersebut. —


sumber-terengganu today

Ulasan

  1. HT Tersenyum bangga menjadi anak terengganu

    BalasPadam
  2. Rompak dulu bayar kemudian....macam Robin Hood pulak...
    Demi rakyat yang kelaparan...Syabas Dato..!

    BalasPadam
  3. Mat Said mmg brutal..namun dalam saat genting ...mmg dia yang terbaik

    BalasPadam
  4. ke nak tunjuk juara je mat said ni...dengar kata pasar payang tu pun dia juga yang nak robohkan buat hotel/pasar raya mahal. pastu amal politik balas dendam, katanya kalau rakyat terengganu pilih wakil rakyat pembangkang pr maka pasni diaorang tak payah adu apa2 masalah kat kerajaan negeri terengganu bn, apa kejadah hero robinhood macam ni, pura2 je lebih. tak pernah politik negara lain buat macam ni, pemimpin islam semua perangai macam ni ikut setan sangat ;)

    BalasPadam
  5. ke nak tunjuk juara je mat said ni...dengar kata pasar payang tu pun dia juga yang nak robohkan buat hotel/pasar raya mahal. pastu amal politik balas dendam, katanya kalau rakyat terengganu pilih wakil rakyat pembangkang pr maka pasni diaorang tak payah adu apa2 masalah kat kerajaan negeri terengganu bn, apa kejadah hero robinhood macam ni, pura2 je lebih. tak pernah politik negara lain buat macam ni, pemimpin islam semua perangai macam ni ikut setan sangat ;)

    BalasPadam

Catat Ulasan

jerit kat sini

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Bila Bersalin,Kena B***l Juga Ke?

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!