Susahnya Bila Bungkusan Makanan Disangka Bom

OKLAHOMA - Rasa burito (makanan) yang lazat boleh "meletupkan" mulut anda, tetapi lain halnya jika bungkusan burito tersebut benar-benar meletup. 

Pasukan gegana dipanggil ketika sebuah burito menjadi kecoh serta membuat kesan yang tak terduga di sebuah pejabat polis.

 Demikian dilaporkan oleh Metro , Minggu (24/11/2013). Petugas di Oklahoma City meminta bantuan pemusnah bom ketika seorang anggota masyarakat berjalan ke stesen dengan membawa pakej yang mencurigakan. 

Lelaki itu mencari bekas jenis termos timah yang menonjol dari tudung, di sebuah laman. Orang tersebut kemudian memutuskan membawanya ke pejabat polis setempat. 

Petugas mengatakan kepada orang tersebut untuk meninggalkan bekas tersebut di luar sebelum pemusnah bom memeriksanya. 

Namun ternyata bekas tersebut hanya lah sebuah burito. Mengetahui hal ini, seorang kapten polis yang tidak senang akan hal ini, Dexter Nelson, mengatakan siapa pun yang mencari benda mencurigakan perlu memanggil pihak berkuasa dan bukannya membawa kepada mereka.

 "Jika anda fikir itu mungkin atau boleh membawa bahaya, anda tidak perlu menyentuh atau memindahkannya. Panggil pihak berkuasa dan kami akan menyiasat di sana "tegas beliau.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Bila Bersalin,Kena B***l Juga Ke?

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!