Header Ads

Lelaki Ini Meramal Nasib Melalui Najis Manusia

loading...
Pada umumnya orang meramal menggunakan garis tangan manusia atau menggunakan beberapa kartu, namun tidak dengan lelaki kerana ini dia bisa meramal seseorang dengan kotoran manusia mau tahu bagaimana beliau meramal dengan kotoran manusia? 

Mungkin banyak orang yang tidak mengetahui jika memang ada cara untuk meramal seseorang dari kotoran yang dibuang, seni meramal  ini bernama Scatomancy, namun seni  meramal  dengan menggunakan kotoran ini sudah lama tidak pernah dilakukan orang kerana dianggap menjijikan.

Seorang lelaki bernama Singh sepertinya ingin menghidupkan lagi cara meramal dengan kotoran manusia. 

Menurut Singh seni meramal dengan menggunakan kotoran merupakan seni meramal yang sudah hilang dan kini ia  berusaha untuk mengembalikannya kembali. 

“Ini adalah seni meramal yang telah lama hilang. Anda akan terkejut dengan seberapa akurat hasil dari ramalan ini,” kata Singh kepada Huffington Post. 

Baru baru ini Snigh tampil dalam sebuah film dokumenteri yang berjudul Journey to Planet Sanity, yang dirilis pada 6 Desember lalu. 

Didalam film dokumenter ini Singh meminta temannya untuk buang air namun untuk tidak menyiramnya, dan setelah teman ya selesai buang air Singh kemudian mengambil kotoran temannya dan dimasukan kedalam sebuah bekas. 

Nah disinilah Singh mulai mempelajari kotoran temannya dan mulai meramal apa yang akan terjadi pada temannya tersebut. Sementara temannya yang melihat aksi Singh merasa mual namun tetap berusaha mendengar semua ramalan dari Singh.

Loading...

Tiada ulasan

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.