Mok....tunggu saya balik..!!

Mok....tunggu saya balik..!!

Loading...

Yg tudung pink tu mak yg bela saya,yg tudung meroh tu mak yg lahirkan saya,Yg kawan saya Norazlina Nor antor ketupat mlm tu umah mak sy yg pakai  tudung pink la tu.

Yg tudung merah tu sdg kritikal skrng,kata kakak sy mak tiba2 x leh bergerak,bercakap,dah bawak jumpa doc,tapi doc suruh bawak mok balik.Adik beradik semua dah diberitahu,hari baru diorng balik,maklum masing2 ramai yg duk jauh

Rasanya saya yg paling jauh.Perjalanan Mersing ke Trg ambil masa kira-kira 6-7 jam....hhuurrmm....jauhnyaa..

Hubby sy tgh demam panas....apa2pun tgk bagaimana keadaan hari ni...tu la....ruginya bila kita x pandai drive keter....


Mohon agar rakan2 blogger dan pembaca doakan yg terbaik buat mok saya...terimakasih

Harap mok pulih balik,tunggu saya sampai.....nok jumpe mok....
Mok......

Catat Ulasan

6 Ulasan

  1. Dalam setiap doa saya mohon untuk bersatu dgn Ma saya di dalam satu kampung dalam syurga yang sama......

    BalasPadam
  2. Semoga beliau kembali pulih & dipermudahkan segalanya dgn penuh kebaikan.. amin.

    BalasPadam
  3. @Nor Azimahinsyaallah doa dr anak yg soleh pasti dimakbulkan olehNYA

    BalasPadam

jerit kat sini