Header Ads

Sisca Yofie Baru Saja Mati,Pembunuhnya Mulai Diganggu Hantunya

loading...
Wanita bernama Sisca Yovie mendadak menjadi sering masuk berita kerana kes pembunuhan Sisca Yovie yang dilakukan secara sadis, Sisca Yovie tewas setelah dibunh dengan kejam bahkan dirinya sempat diseret menggunakan motosikal oleh pelaku pembunuhan.





Kejadian pembunuhan wanita cantik bernama Sisca Yovie terjadi pada Senin (5/8) di Jalan Cipedes RT 7/RW 1 Kelurahan Cipedes, Kecamatan Sukajadi. 

Ketika itu Sisca Yovie sedang memarkirkan kereta Nissan Livina X-Gear didepan kost tenpatnya, ketika Sisca Yovie ingin membuka pintu gerbang pagar kostnya tiba tiba dua orang menggunakan helm full face menarik paksa Siska sehingga terseret sampai beratus-ratus meter. 

Dengan menarik rambut dikepala kepala Sisca Yovie kemudian di tarik dengan menggunakan motor hingga beratus-ratus meter tidak hanya itu saja ternyata Sisca Yovie juga sempat di dipukul di bahagian kepala oleh pelaku.

 video aksi pembunuhan Sisca Yovie



Pelaku Pembunuhan Mengaku Didatangi Hantu Sisca Yofie

 
Seperti yang kita ketahui wanita cantik bernama Sisca Yofie mati dengan keadaan mengerikan, Sisca Yofie mati dibunuh dengan cara diseret dengan menggunakan motor serta ada luka bacokan dibahagian kepalanya yang membuat Sisca Yofie mengalami luka parah.

 Namun disebalik cerita pembunuhan kejam Sisca Yofie ternyata ada cerita yang sangat menakutkan sebab pelaku pembunuhan mengaku sering didatangi arwah atau hantu Sisca Yofie. 

Pelaku pembunuhan yang bernama W mengaku kepada polis jika dirinya setelah melakukan pembunuhan ke Sisca Yofie selalu didatangi hantu Sisca Yofie seolah olah Sisca Yofie mati penasaran jika pelaku poembunuhannya belum tertangkap polis. 

"Pengakuan dia (W), dia itu selama ini dibayangi oleh almarhum (Sisca)," kata Kapolrestabes Bandung Sutarno. 

Kerana merasa ketakutan dan selalu didatangi hantu Sisca Yofie akhirnya pelaku pembunuhan datang kerumah temanya di Ciranjang namun setelah ia menceritakan semua pristiwa yang ia alami teman si pelaku malah menyarankan pelaku untuk melaporkan dan meyerahkan diri kepada polis. 

Sebelumnya, W ditangkap oleh polis didaerah Ciranjang, Cianjur semalam siang. Penangkapan W berdasarkan keterangan A yang turut serta dalam penjambretan itu. A yang tak lain adalah ponakan W menyerahkan diri ke Polsek Sukajadi dengan diantar oleh datuknya.
Loading...

Tiada ulasan

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.