Header Ads

Kisah Cinta Mengharukan Puteri Diana - Hasnat Khan Sedikit Demi Sedikit Mulai Terungkap!

loading...
Pasca bercerai dari Putera Charles , Diana memang sempat menjalani hubungan singkat dengan lelaki bernama Hasnat Khan. Namun tak banyak yang tahu bahawa ada cerita mengharukan di balik kisah cinta romantik mereka.

Dituturkan oleh Jemima Khan, sahabat Diana , sang Putri benar-benar merasakan cinta yang sesungguhnya pada Hasnat. 


Ibu Putera William dan Putera Harry itu bahkan sempat merancang berpindah ke Pakistan agar dapat selalu bersama kekasihnya. 

 "Dia ingin tahu bagaimana susahnya aku menyesuaikan diri dengan kehidupan Pakistan. Dia juga ingin menemui keluarga Hasnat ara secdiam-diam untuk membicarakan perkahwinan," ungkap Jemima ketika diwawancara editor Vanity Fair, Sarah Ellison.


                                      Putri Diana dan Jemima Khan@dailymail.co.uk

 Faktanya, Diana gagal membuat ibu Hasnat terkesan. Walaupun punya reputasi luar biasa, namun ibu Hasnat tetap berfikir bahawa punya menantu orang Inggeris adalah mimpi buruk.

 "Bagi seorang ibu yang konservatif di Pakistan, anak laki-laki menikah dengan wanita Inggeris adalah mimpi terburuk. Kau menghantar anakmu belajar di United Kingdom dan dia kembali dengan pengantin Inggeris. Ini hal yang sangat mereka takutkan," lanjut Jemima.

 Awalnya, pasangan ini memang merancang untuk meneruskan rancangan berkahwin dan punya anak. Namun semua akhirnya berubah saat Dodi Al Fayed datang.

Akhirnya, Diana merelakan Hasnat dan mula menjalin hubungan dengan Dodi, walau muncul desas-desus bahawa hubungan ini hanya untuk membuat Hasnat cemburu.
Loading...

Tiada ulasan

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.