Header Ads

Benarkah Kisah Pasangan Mati Berzina Yang Melekat Itu Wujud?Baca Di Sini....

loading...

Masih ingatkah lagi dengan kisah pasangan melekat mati berzina(Klik Sini) dan ini adalah Gambar yang dikatakan menghebohkan tersebut 

 Namun benarkah cerita yang di gembar gemburkan itu?

 Jom baca entry selanjutnya:


Llalu bagaimana dengan cerita di atas, apakah benar photo dan berita itu kejadian sebenar? Sebelum kita menyimpulkan alangkah baiknya kita baca dulu yang ini. 

Mayat melekat kerana bersetubuh di atas kuburan di Karawang yang sempat menghebohkan  dibantah oleh Kapolsek Klari Kompol Wahidin. 

Kes ini dianggapnya hanya isu yang beredar dari mulut ke mulut, kerana pihaknya tidak pernah mengendalikan kes tersebut. 

Menurut Wahidin, jika kejadian itu benar, pihaknya pasti akan mendapatkan laporan dari babin kamtibmas yang ditugaskan di desa. 

Seperti diberitakan semalam, masyarakat Karawang heboh dengan kabar berita tersebut ditambah beredarnya gambar dua orang yang meninggal dunia yang melekat. 

Berdasarkan kabar, yang dilansir Radar Karawang, dua insan itu disebut-sebut bukan pasangan suami isteri yang sah, melainkan dua orang yang berselingkuh. 

Keduanya, dikhabarkan sama-sama sudah berkeluarga. Dari gambar yang beredar dari telefon ke telefon, tampak dua jasad sedang berpelukan. Di foto itu terlihat, badan orang yang berada di atasnya telungkup dan bahagian belakangnyanya ditutupi kain sarung. 

Sementara tangan wanita yang berada di bawahnya dalam kedudukan memeluk bahu lelaki itu. Kedua jasad tersebut berada dalam beg jenazah berwarna kuning. Tampak juga dua orang berseragam mirip polis, sepertinya tengah menunjukkan mayat dua orang yang disebut-sebut sedang berzina ini. 

Sepertinya, kedua jasad itu berada di sebuah bilik mayat. Kerana jika dilihat dari lantainya, biasanya digunakan di dalam bilik mayat. 

Wahyudi warga Karawang bercerita dari maklumat yang diterimanya, dua pasangan beza jenis jantina itu berzina di sekitar makam keramat yang berada di belakang Cengsin, Klari. 

Namun saat sesi bercinta usai, badan keduanya tak boleh lepas. Kasi Trantib Kecamatan Klari Daud Haryanto mengatakan, ia hanya mendengar maklumat yang beredar, namun tidak tahu kepastiannya. "Kabar yang beredar memang seperti itu, tetapi saya tidak tahu kerana kurang jelas maklumatnya," ujarnya.

Ok..kita sama-sama saksikan klip video dibawah...

Rupanya berita itu ada hubungannya dengan sebuah filem seram yang di bintangi mbak Jupe yang judulnya "KUTUKAN ARWAH SANTET" kalau masih belum percaya silahkan lihat video diatas ini, lalu perhatikan adakah adegan yang mirip dengan photo diatas. atau lihat juga gambar screenshot ini yang di ambil dari HP


Loading...

4 ulasan:

  1. Tu hah..dlm filem..kuat tul pengaruh khabar angin kan..

    BalasPadam
  2. pandai betul dorang..kita ni yg x tahu apa2 mmg percaya bulat2...hhuurmm

    BalasPadam
  3. mantap makasih infonya. kunjungi juga :

    situs dewasa terlengkap -->>http://www.kis33.net
    situs bola terakurat -->> http://www.prediksibola888.com

    BalasPadam

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.