Header Ads

Ikuti Proses Memasukkan Kucing ke Dalam Botol Sebagai Hiasan

loading...
                          

Seorang lelaki Jepun yang tinggal di New York telah memperkenalkan satu hiasan baru yang dikenali sebagai ‘Kucing Bonsai’. Hiasan ini dibuat dengan sangat kejam iaitu memadatkan seekor anak kucing ke dalam balang atau botol yang diperbuat daripada kaca.

Kemudian, dua batang straw akan dimasukkan ke dalam balang itu melalui dua lubang kecil yg ditebuk di atas penutup balang itu. Tujuan dua straw itu ialah satu utk memberi makanan kepada anak kucing itu, dan satu lagi untuk mengeluarkan najisnya.

Untuk memastikan anak kucing itu membesar dan mengikut rupa dan saiz balang atau botol itu, dia akan memberi anak kucing itu makan sejenis dadah yang akan menjadikan tulangnya lembut, supaya badannya mudah utk mengikut bentuk dalaman balang itu. Dia hanya akan berhentikan pemberian makanan berupa dadah ini selepas anak kucing itu mati.


                        
Adakah penganiayaan dan pengzaliman seperti ini dapat dihentikan? Anak kucing itu pasti tidak boleh bergerak di dalam balang itu, apatah lagi utk membersihkan badannya, dan langsung tak boleh membuat apa-apa.

Barangan hiasan yang zalim seperti ini telah dipasarkan secara meluas di serata New York, Indonesia dan New Zealand.Apa yang lebih menyedihkannya ialah, dia menganiaya haiwan yang tidak dapat mempertahankan diri mereka. Padahal masih banyak lagi objek lain yang boleh dipasarkan bukan menzalimi benda hidup seperti anak-anak kucing itu!

p/s nasihat akak,x yah buatla..kejam sungguh..kesian kucing2 tu..apa yang dia tahu...cuba letak korang lak dalam botol..apa rasa??

Eeee...geram
Loading...

6 ulasan:

  1. Manusia yg buta hati dn perasaan jer yg sangup wt cmtu..sebagai slh sorg pencinta kucing bg sya org2 cm ni x patut wujud d ats mka bumi ni sama lh yg menjual dn membeli hiasan bodoh mcm tu.

    BalasPadam
  2. kejamnyer....ingat kucing tue anak patung ker....zalim sungguh ;(

    BalasPadam
  3. geram pula rasanya..eeiii..geram3!.. jgn la kejam sangat.meh sumbat orng yng cipta hiasan tu pula..biar dia rasa..

    BalasPadam
  4. kejam.. lepas masuk dalam balang tu kucing tu sesak nafas dan mati la kan. huhuhu

    BalasPadam
  5. Relax guys... it's a hoax!

    BalasPadam

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.