Begini Caranya Spagheti DiBuat Di Indonesia



























Difahamkan kilang memproses spagheti ini terletaknya di Indonesia.....

Ulasan

  1. @Azlan Ahmad
    ntah le..halal kot..cuma bab berbaju tu..adohaii

    BalasPadam
  2. Tah..bagila baju kt diaorang ni..

    BalasPadam
  3. @weschairs
    hihi..agaknya dah diberi baju,tapi lebih selesa x berbaju

    BalasPadam
  4. erk..ni gmbar betul ke??? adoi..seksi2 tukang buatnya..

    BalasPadam
  5. kepanasan..heheh tu yang sedap kot

    BalasPadam
  6. @Rosnienalemak masin manis berkrim...eeeee

    BalasPadam
  7. Klu kementerian kesihatan malaysia buat inspection ni,konfem kena sita.tp kt indon diorang bersikap 'tak apalah'.kat malaysia pon kalau tak dipantau, mcm tu jugak pekerja indon buat.yg penting, kerja siap dan dpt gaji

    BalasPadam
  8. @kucen masterkepadatan penduduk dan sikap x ambil kisah memungkinkan segalanya

    BalasPadam

Catat Ulasan

jerit kat sini

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!

Wahai Lelaki Bernama Suami...Bacalah!!