(18SX) Ngerinya Beranak DiChina(Tak Kuat Dilarang Tengok!)


                                                      sekadar gambar hiasan:
                                          sumber foto:arwendanish.blogspot.com

Patutkah dikatakan porno? Rasanya tidak namun apa yang menarik perhatian saya ialah cara misi-misi kat sana mengendalikan wanita bersalin.

Huhu...kalau tak kuat jangan berani-berani tengok yer..
Caranya sedikit brutal..
erk...lebih tepat,bukan sedikit malah amat brutal pada pandangan mata saya..

Sungguh...
 andainya usia saya mengizinkan,tak teringin langsung untuk saya beranak kat sana...
Pengalaman beranak anak sulung dulu masih jelas..sbb 'berjiran' ngan jiran sebelah berasal dari Thailand yg tidak tahu bercakap Melayu mahupun Inggeris...
masih jelas bagaimana wanita itu dalam bilik bersalin ketika itu....kesian..
Hhhmm...
Tinggalkan kenangan terindah saya tu...

Jom layan video kat bawah ni pulak...

Tengok videonya pun buat mata saya berpinar-pinar...aarrgghhh.....

Besarnya pengorbanan seorang ibu..........

Ulasan

  1. eiiii...bukan je ngeri, rasa mcm nak mati tengok video tu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. rasa boleh mati je baby tu...hahahaha

      Padam
    2. eee..kalau kat sini lama dah kena saman misi tu...huhu

      Padam
  2. Sadisnya memang tak sanggup tengok.
    Camni gaya ibu mati dulu sebelum baby keluar. Kalau saya kena cam tu, saya terajang dulu nurse-nurse tu.

    BalasPadam
  3. @zana fahmi
    rasanya kalau akak pun x sanggup kalau beranak kat sana

    BalasPadam
  4. @Lynn Munir
    hihi..kalau tengah sakit,apa2 pun boleh jadi..terajang pun terajang lah

    BalasPadam
  5. ishh bole ruptured uterus cmne...kje gile..klu kt malaysia..mne ble bt cmne..

    BalasPadam
  6. @hanita
    haa..kalau kat M'sia dah lama kena saman misi tu

    BalasPadam

Catat Ulasan

jerit kat sini

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!

Wahai Lelaki Bernama Suami...Bacalah!!