Header Ads

William & Kate Berwajah Tua,Lihat Juga Lakaran Wajah Anak Mereka

loading...
Seniman Nickolay Lamm dan seorang peneliti Nikolett Mérész bekerjasama untuk menghasilkan lakaran wajah William-Kate jika mereka sampai pada usia 80 tahun. Bukan sembarang gambar, tetapi ada penelitian khusus sehingga muncullah wajah ini!

                       
Sebelumnya Lamm juga bekerjasama dengan seorang Jenny Chen, lulusan Harvard-MIT untuk memprediksi wajah anak anak mereka kelak. Dan ini hasilnya.



                                   

                                               lakaran wajah anak perempuan


                               
                                              lakaran wajah anak lelaki


Anak pertama Kate Middleton dan Putera William memang belum dilahirkan. Namun kini, kita sudah boleh menganggarkan bagaimana wajahnya nanti. Mau tahu?


Mungkin seperti inilah wajah anak Kate dan William semasa remaja nanti. Dengan menggabungkan sifat-sifat fizikal pasangan itu, beserta sifat ahli keluarga yang lain, para ahli genetik bernama Suretha Erasamus berjaya membina wajah si anak.

                           
                               Anak William - Kate saat remaja @ Dailymail.co.uk


Jika anak mereka perempuan, maka sifat Kate yang dijangka akan mendominasi. Namun jika  anak yg bakal lahir adalah laki-laki, maka sifat William yang akan lebih banyak memainkan peranan.

                          
                                      Anak William - Kate saat kanak2 @ Dailymail.co.uk


Selain memiliki sifat kedua orang tuanya, ahli genetik asal Afrika Selatan itu juga meramalkan bahawa si anak akan membawa sifat dari neneknya, Puteri Diana . Sifat itu akan terlihat dari warna mata yang dijangka akan berwarna biru.

Kate sendiri dianggarkan melahirkan anak pertama pada bulan Julai 2013 yang akan datang. Sebelumnya, dia sempat masuk hospital gara-gara mengalami morning sickness akut. 


Ops...ada lagi...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
dan ini pula adalah lakaran Akak disebalik pintu bila berwajah tua....huaa...huaa..huaaa

                                
Loading...

4 ulasan:

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.