Header Ads

Kucing berubah menjadi Wanita Di Nigeria

loading...
Kisah Benar Dari Nigeria,

Wanita Yang Berubah Rupa Menjadi Seekor Kucing. Suratkhabar Nigerian Tribune melaporkan bahawa ada tiga ekor kucing yang sedang menyeberang jalan ketika sebuah trak terlanggar mereka.

Kucing pertama berjaya mengelak dan melarikan diri, sedangkan kucing kedua terhumban dan segera berubah menjadi seorang perempuan. 


Kejadian aneh ini segera menarik perhatian orang-orang di tempat itu. Ketika mereka menyedari kejadian aneh ini, mereka segera memukul kucing ketiga (masih dalam rupa kucing) hingga mati. Kemudian mereka memukul perempuan itu hingga luka parah. 

Menurut para saksi yang menyaksikan kejadian itu, perempuan kucing itu yang mengaku bernama Aisha Abdukareem Ibrahim mengatakan bahwa dia dan dua temannya bertukar rupa kucing dan sedang dalam perjalanan dari Abuja ke Port Harcourt untuk membunuh tiga orang musuh mereka.

                

Perempuan itu mengatakan mereka telah berhasil membunuh dua orang, namun mereka menghadapi kesulitan ketika hendak membunuh orang ketiga. Oleh itu mereka memutuskan untuk kembali ke Abuja.

Seorang saksi yang bernama James mengatakan perempuan itu kemudian berpura-pura lupa ketika melihat orang-orang berkerumun di sekitarnya. Dia pura-pura bertanya apa yang telah terjadi.

“Aku belum pernah melihat kejadian ini selama hidupku. Aku melihat tiba-tiba seorang perempuan cedera dan mengelupur di jalan, bukan kucing.” Kata James.

Ketika Nigerian Tribune tiba di lokasi kejadian dekat Garrison Junction, Cat woman itu sedang duduk di tanah dengan darah di seluruh tubuhnya. Bahagian kanan wajahnya mengalami luka yang cukup dalam. Orang ramai memukulnya akibat marah kerana mereka melihat bahawa perempuan itu adalah seorang ahli sihir. Kemudian perempuan itu dibawa ke rumah sakit untuk mendapatkan rawatan.

Bantuan dari pihak polis dilakukan untuk mencegah orang ramai yang marah dari membunuhnya. Bahagian homisid polis setempat mengatakan bahawa perempuan itu sudah dibawa ke rumah sakit dan diawasi selama 24 jam untuk mencegahnya dari menghilangkan diri.


 Di Afrika, penyihir-penyihir di benua itu dilaporkan memiliki kemampuan untuk berubah bentuk menjadi haiwan.


p/s..kalau kat tempat kita harimau jadian tu biasa dengar la...tapi kalau kucing....macam pelik jer
Loading...

Tiada ulasan

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.