Isteri Pengebom Boston Yang Cantik Berjilbab

Boston-Katherine Rusell, isteri dari salah seorang suspek pengbom marathon Boston Tamerlan Tsarnaev merasa sangat terpukul dan menangis terus menerus.

Hal ini disampaikan oleh Amato DeLuca, pengacaranya. FBI ingin berbicara dengan Russell tentang suaminya tapi untuk sekarang FBI hanya boleh bercakap dengan peguamnya. 


"Dia tidak tahu apa-apa saat ini," kata DeLuca menjawab pertanyaan seputar bom marathon Boston. Russell yang berusia 24 tahun mengetahui bahawa ayah dari anaknya yang berusia 2 tahun itu tewas tertembak melalui berita. 

"Seluruh keluarganya berantakan. Mereka sangat terpukul dan marah. Seluruh kehidupannya berubah. Mereka marah kerana apa yang berlaku, orang-orang yang terluka dan terbunuh. Ini hal yang sangat 
menyedihkan, "kata DeLuca.

Tsarnaev dan Russel berkahwin pada 21 Jun 2010 menurut catatan perkahwinan di Dewan Bandar Cambridge. 


Russell berhenti sekolah ketika dia hamil. Menurut teman-temannya, dia menjauh dari teman-temannya dan memutuskan hubungan dengan ahli keluarganya. 

Russell lahir dan dibesarkan secara Kristian tapi dia berpindah agama menjadi muslim setelah berkahwin denganTsarnaev.

 Dia muslim yang taat dan memakai tudung, kata pengacaranya. Russell tinggal dengan orang tuanya di North Kingstown, Rhode Island, terpisah dari suaminya. Puteri mereka tinggal dengan suaminya kerana Russel harus bekerja 7 hari dalam seminggu. 

Russel sendiri akan mengeluarkan kenyataan awam segera melalui peguamnya . Tapi, sebelumnya pada Jumat (19/4), keluarga Russell telah mengeluarkan kenyataan selepas Tsarnaev mati ditembak.

 "Anak kami telah kehilangan suaminya hari ini, ayah dari anaknya, Kami tidak dapat memahami bagaimana tragedi ini terjadi.

 Setelah kejadian pada hari tersebut, kami tahu kami tidak pernah benar-benar mengenal Tamerlan Tsarnaev. Hati kami terluka kerana peristiwa yang telah dia timbulkan. Mohon hormati privasi kami dalam masa sukar ini, "kata kenyataan itu

Ulasan

  1. cantik..harap-harap dia tak tersasar lepas ni..

    BalasPadam
  2. @Raudzah Zahari
    akak pun harap cam tu jugak,sayang kalau tersasar jauh dari garisan

    BalasPadam
  3. cantik betul.. :) harap dia diberikan kekuatan n bersabar dgn dugaan

    BalasPadam
  4. Konspirasi Amerika yg benci kepada Islam. Mereka didapati tidak bersenjata. Gambar yang didedahkan terdapat beberapa orang Mat Saleh yang membawa beg yang mencurigakan sebelum letupan.

    Adakah kerana simati berjaya mengahwini perempuan Mat Saleh maka rencana ini berlaku

    BalasPadam
  5. Konspirasi orang yang sakit hati atas kejayaannya berkahwin dan mengislamkan oarng US.

    BalasPadam
  6. @tim
    macam2 agenda mereka utk menjatuhkan Islam

    BalasPadam

Catat Ulasan

jerit kat sini

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Bila Bersalin,Kena B***l Juga Ke?

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!