Hari Penamaan Calon:Spender Sape La Tuuu........

Bila nengok acara penamaan calon ni mcm2 peel ada,yg lucu,yang panas..semua ada..
Cuba tengok gambar ni...kabarnya lokasinya di Kuantan

Sekali pikir..agak2 la..takkan dacing nak tukar sepanduk spender kot..
alahai....

lawak..lawak

                        

                       

                       

Ulasan

  1. hehe.. lawak la..
    kenapa la org situ tak turunkan spender tu...

    BalasPadam
  2. lah..kenapa ada sepender terselit di situ? hahaa.. sengal btul

    BalasPadam
  3. @Nana Liena
    hahha..x pernah lagi berlaku dlm sejarah negara usung spender dalam penamaan calon,harap berita ni x termasuk dalam berita utama dunia dah la,wat malu jer

    BalasPadam

Catat Ulasan

jerit kat sini

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Bila Bersalin,Kena B***l Juga Ke?

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!