Perhatian..Tolong Baca Dan Sebarkan.

                                                    
Kepada sesiapa yg berkerja ditmpt yg ada menjual, menjahit bju atm, pdrm dan lain2 atau apa2 la

Jgn benar sesiapa pun membeli mahu pun memberikn info ttng dimna blh dpt bju tu melainkan mereka mempunyai waran yg sah. Sbb mereka mahu menyamar. Jika ada individu yg cba bertnyakn hal itu kpada anda sila laporkn terus kepda pihak berkuasa.

TOLONG SEBARKAN.
Bersatu menentang musuh negara.

Terimakasih

sumber:Sabah Roadblock INFO

Ulasan

  1. Salam,
    Kadangkala curiga melihat polis atau tentera...
    ntah ye ntah tidak. Mcm mane nak kenal yg menyamar ye?

    BalasPadam
  2. @Bin Muhammad
    susah nak kenal..kat tmpat akak,nelayan gi kelaut tangkap ikan pakai seluor tentera..abih camana tu

    BalasPadam
  3. ish scary kan.. sy penah hadapi insiden slh sorg sedare berkenalan ngn org yg nyamar jd polis.. pakai baju polis, ambik gambar passport.. pastu tgk2 upenye penganggur...

    neway, jom jengah blog saya ^__^ cuci2 mata waffle-comel-ananaifa.blogspot.com

    BalasPadam

Catat Ulasan

jerit kat sini

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Bila Bersalin,Kena B***l Juga Ke?

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!