"Ibu,Dengarkan Rintihan Anak Ini!"

"Ibu,Dengarkan Rintihan Anak Ini!"

Loading...
‘Ibu lihatlah ini’

Cyberjaya: “Saya mahu bertemu ibu dan menunjukkan slip keputusan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) ini kepadanya. Hanya itu impian dan hadiah paling bermakna buat saya,” kata Alia ‘Armani Ahmad Sazali seorang daripada 14 pelajar cemerlang Sekolah Seri Puteri di sini yang berjaya mendapat keputusan 9A+ dalam SPM.

Alia ‘Armani berkata, dia terpisah dengan ibu kandungnya, Aishah Othman, 41, sejak berusia 10 tahun, namun sangat berharap dapat menunjukkan keputusan SPM kerana mahu berkongsi kegembiraan dengan insan yang melahirkannya.

“Saya yakin, ibu pasti gembira dan berbangga melihat keputusan ini,” katanya yang ditemui selepas menerima hadiah wang tunai RM300 dan iPad yang disampaikan Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin, semalam.

Menurutnya, dia terpisah dengan ibu kandung disebabkan masalah keluarga, namun yakin wanita itu tidak pernah melupakan dirinya.

                       
ALIA ‘Armani (kiri) dan Siti Hajar menunjukkan slip keputusan masing-masing.


“Walaupun saya tidak bertemu dengannya sejak kecil, saya percaya ibu sangat menyayangi, mendoakan kejayaan dan berharap saya menjadi anak yang baik.

Catat Ulasan

0 Ulasan