Header Ads

Peminat Roti Nan??..Rilek..rilek..Jom Lihat Roti Nan Dibuat Di Afganistan

loading...
Roti ni mmg peberet saya...setiap kali ke kota Tinggi saya mesti singgah kat sebuah kedai yg ada roti Nan ni..sedap...

Maklum mungkin juga makanan ruji keturunan sebelah ayah saya..sbb tu..tekak ni sebati benor ngan roti ni...hihi

Namun...kalaulah...dihidang dengan cara sebegini...mau 5,6 kali juga saya terpikir..
nak makan ke tak nak....

Jom..kita pakat intai bagaimana cara diorang buat roti Nan yang sedap ni...


















Hhhuurmm...banyak juga kegunaan tong drum ni yer...selain dari simpan air,lupus mayat(masih ingat kes simen mayat dalam tong drum?)......ianya boleh dijadikan dapur juga..
Apa-apa pun demi sebuah kelangsungan hidup,semuanya harus dihadapi...biar sesusah mana sekalipun.


Loading...

10 ulasan:

  1. diorang menggunakan kreativiti untuk meneruskan hidup...bagus

    BalasPadam
  2. biar susah macamanapun,hidup perlu diteruskan

    BalasPadam
  3. andai kita ada kat tmpt mereka pun kita akan lakukan apa saje utk meneruskan hidup...

    BalasPadam
  4. Besar ooo roti nan dia. Apa pun blog akak disebalik pintu ni semakin cantik dan kemas. Jealous saya.

    BalasPadam
  5. @Lina md. munir
    uhuk..uhuk...ni pun dah brp kali blog akak rosak akibat terlalu banyak kali tukar template

    BalasPadam
  6. @deno
    hahaha..agaknya sebijik tu habis x kalau sorang makan

    BalasPadam

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.