a blog full of free information

Pin It

Widgets

18 comments:

  1. Kejam yg amat!!
    Happy new year Cik Tie.

    ReplyDelete
  2. Ya Allah,, kesian nye kat kucing tu. bunuh org jepun tu! grr!

    ReplyDelete
  3. Bila akhir zaman, macam2 berlaku....

    ReplyDelete
  4. kucing tu dia letak sampai mati ke?
    memang kejam!

    ReplyDelete
  5. @MizS chLa
    orng jepun jgn dibunuh,sumbat je dalam tong

    ReplyDelete
  6. Jahat nya dia orang...kejam giler...hmmm. Jangan di buat kat manusia dah lepas ni..anyway happy new year cik tie!!!

    ReplyDelete
  7. salam :)

    org jepun apa nama Dr. Michael Wong Chang????? tu kan nama cina?

    ReplyDelete
  8. @Ayie Abas
    alaa.. aye...kat Jepun tak semestinya orng Jepun je,mesti ada gak yang duk sana jenis bangsa2 lain,macam kat M'sia gak,mcm2 bangsa ada

    ReplyDelete
  9. tak patot la dia buat cam tu...kucing tu kan haiwan...benda yang bernyawa..haish

    ReplyDelete
  10. Kejam ewh . Cian kucing tu . Sudah la tu haiwan periharaan nabi .

    ReplyDelete

jerit kat sini

 
Top