Terkini ►

Kejam! Kucing Dijadikan Hiasan Dalam Botol !

Terdapat seorang pelajar universiti Dr. Michael Wong Chang sedang menjual suatu produk baru; yg dikenali sebagai 'Kucing Bonsai'. Apa yang orang Jepun ini buat ialah memadatkan seekor anak kucing ke dalam balang atau botol yang diperbuat daripada kaca.


Memang sangat zalim



Anda baru saja membaca artikel yang berkategori informasi dengan judul Kejam! Kucing Dijadikan Hiasan Dalam Botol !. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://akakdisebalikpintu.blogspot.com/2013/01/kejam-kucing-dijadikan-hiasan-dalam.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Kak Tie - 2 Jan 2013

18 komentar untuk "Kejam! Kucing Dijadikan Hiasan Dalam Botol !"

  1. Kejam yg amat!!
    Happy new year Cik Tie.

    ReplyDelete
  2. Ya Allah,, kesian nye kat kucing tu. bunuh org jepun tu! grr!

    ReplyDelete
  3. Bila akhir zaman, macam2 berlaku....

    ReplyDelete
  4. kucing tu dia letak sampai mati ke?
    memang kejam!

    ReplyDelete
  5. @MizS chLa
    orng jepun jgn dibunuh,sumbat je dalam tong

    ReplyDelete
  6. Jahat nya dia orang...kejam giler...hmmm. Jangan di buat kat manusia dah lepas ni..anyway happy new year cik tie!!!

    ReplyDelete
  7. @Raudzah Zahari
    hepi new year gak..selmat skolah balik

    ReplyDelete
  8. salam :)

    org jepun apa nama Dr. Michael Wong Chang????? tu kan nama cina?

    ReplyDelete
  9. @Ayie Abas
    alaa.. aye...kat Jepun tak semestinya orng Jepun je,mesti ada gak yang duk sana jenis bangsa2 lain,macam kat M'sia gak,mcm2 bangsa ada

    ReplyDelete
  10. tak patot la dia buat cam tu...kucing tu kan haiwan...benda yang bernyawa..haish

    ReplyDelete
  11. Kejam ewh . Cian kucing tu . Sudah la tu haiwan periharaan nabi .

    ReplyDelete

jerit kat sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Post Terbaru