KEBAKARAN DIMUSIM SALJI.LIHAT APA BERLAKU

Sebuah kilang yang tidak digunakan lagi di Chicago telah terbakar. Sekumpulan 170 orang bomba telah datang untuk memadamkan api. Well, apa akan terjadi sekiranya kebakaran berlaku semasa musim salji?










cantik...


Ulasan

  1. nasib baik air pili bomba tak beku...

    BalasPadam
  2. @shaiful zaidi
    tu la..mula2 tengok,akak pun pikir macam tu gak,kalo tak makin marak la api tu

    BalasPadam
  3. Cute pulak tengok ni..that snow tak really membantu kan..rasanya api macam tak boleh merebak aje..

    BalasPadam
  4. @Raudzah Zahari
    x tahulah pulak air bomba tu ringan atau berat...kalau snow pasti berat kan?

    BalasPadam

Catat Ulasan

jerit kat sini

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Bila Bersalin,Kena B***l Juga Ke?

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!