Seronoknya makan nasi atas daun pisang,macam Najib & Rosmah...

Najib Juga Pandai Perkena Nasi Daun Pisang di Tepi Jalan
Dengarnya mereka naik kereta yg dipandu sendiri oleh Tok Najib...




mesti best makan atas daun pisang...
teringat dulu2 teringin benar akak makan atas daun pisang ni...
kerana kesian hubby akak bawak la makan kat kedai mamak,area Kluang..



Kedainya ok la,ramai pelanggan,melayu,India,Cina..semua ada(bukan kedai kat dlm gambo kat atas tu ye)

Sampai saat dan ketika akak ralit memerhatikan sepasang suami isteri tgh makan nasi,juga atas daun pisang...
Pastinya pasangan India la..
sepatah haram akak x paham apa yg mereka bualkan..tapi apa yg akak paham...
siisteri suruh suami dia suap nasi...

macam nak bergaduh je layaknya...padahal bab makan jer..
hihihi...
sekali..ambek kau...laki dia suap..er..lebih sesuai disebut sumbat nasi dalam mulut bini dia...
sampaikan terbelahak2 bini dia....
dahlah terbelahak,diketuk2 pulak kepala bini dia.....

nasib baik x muntah...
bayangkan kalau muntah kat situ....eeeeeee


                                     


Tok Najib serta isteri kesayangan Rosmah ingin cuba mencipta imej baru sempena PRU dengan makan di warong tepi jalan beralaskan daun pisang. Hhhmm...maybe..dah lama x pekena waung kat tepi jalan kot...ok la tu...

Dalam gambar tu yang lain semua makan dalam pinggan..

Hanya Najib,Rosmah dan yg di hadapan mereka ja makan dalam daun pisang..mesti best kan??

ok..sambung sket lagi citer akak pasal kedai daun pisang kat Kluang tu,
lepas makan...terasa pulak nak ketandas...
terus akak tuju belakang kedai..
apa yang membuatkan akak terpaku seketika,akak nampak daun pisang yg telah digunapakai tu,pekerja diorang hanya celup semula dalam besen berisi air sabun,lap dan bilas!!

Akibatnya....sampai hari ini..akak x makan-makan lagi nasi atas daun pisang...
hihihi...bila ternampak2 betapa berlendirnya daun pisang tu...terus kembang tekak!!


layan lagu jap.....wohaha

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Bila Bersalin,Kena B***l Juga Ke?

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!