Header Ads

Lidah Siapa Pulak Yang Terjulur Terjelir Tu?

loading...
KERIAN - Imej lembaga putih dengan lidah terjelir dan bertanduk dipercayai hantu berjaya dirakam secara tidak sengaja oleh seorang pelanggan dengan menggunakan telefon pintar di sebuah gerai makan di ...



KERIAN - Imej lembaga putih dengan lidah terjelir dan bertanduk dipercayai hantu berjaya dirakam secara tidak sengaja oleh seorang pelanggan dengan menggunakan telefon pintar di sebuah gerai makan di pekan Bagan Tiang, di sini tiga minggu lalu.

Pekerja kontrak, Musa Ibrahim, 40, berkata, dalam kejadian kira-kira jam 7.30 malam, dia bersama tiga rakannya sedang melepak dan bersembang di dalam ruangan khas gerai itu.

Menurutnya, seorang rakan bernama Rizan Shahrin Abdul Rahman, 35, bertindak merakam gambar kepala salah seorang rakan dengan menggunakan telefon pintar dimilikinya secara suka-suka dengan niat bergurau senda.

“Setelah itu, kami terus meneliti kembali beberapa keping gambar yang dirakam.

“Bagaimanapun, kami terkejut melihat kelibat kepala lembaga putih dengan lidah terjelir dan bertanduk muncul di penjuru kanan salah satu gambar diambil walaupun pemilik telefon pintar ini benar-benar yakin tidak melihat apa-apa sebelum rakaman gambar dibuat,” katanya sewaktu ditemui Sinar Harian di Pekan Bagan Tiang di sini semalam.

Musa berkata, gempar dengan penemuan itu, mereka bertindak menemui salah seorang individu yang arif dalam bidang paranormal untuk mengesahkan imej lembaga berkenaan.

“Setelah meneliti gambar terbabit, individu itu mengesahkan imej hantu yang berkemungkinan ‘melintasi’ lokasi kejadian pada ketika itu.

"Kami memutuskan mendedahkan perkara ini melalui media setelah mendapat maklumat terdapat siri gangguan makhluk halus dialami penduduk sejak kebelakangan ini dan menggesa ada pihak sudi tampil ke hadapan menyelesaikan perkara ini,” katanya.


p/s  spesis hantu lidah agaknya
Loading...

4 ulasan:

  1. @Fendy
    betulla Fendy...ada kes kat tmpat akak,ada pelanggan nampak ada lemabaga bertenggek tepi kuali sambil memuntahkan isi perut dlm makanan yg dimasak dalam kuali tu...hihi...
    akak pun seram bila lalu depan warung tu

    BalasPadam
  2. Dekat tempat mar pun ada jugak kes hantu lepak kedai makan macam ni. Dia jenis kacau tuan kedai masak lah tapi customer yg datang tak pernah pulak nampak..

    BalasPadam
  3. @MarliaMarble
    hanya yg ada kelebihan je yg boleh nampok...hantu jenis hantu pelaris kot...
    hantu pun tahu berak kencing,muntah dlm makanan gak..hish

    BalasPadam

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.