Kenapa Ratu Elizabeth II Marah Kate??

Kenapa Ratu Elizabeth II Marah Kate??

Loading...

- Isu soal Kate Middleton yang tidak akan merayakan Krismas bersama keluarga Diraja Inggeris sudah kedengaran sejak beberapa hari lalu. Kate dikhabarkan tetap berkeras merayakan Krismas bersama keluarga besarnya. Khabarnya, keputusan Kate membuat Ratu Elizabeth II kecewa dan marah. Benarkah?


PauteraWilliam dipastikan akan menghabiskan cuti Krismas di rumah orang tua Kate di Bucklebury. William akan bergabung bersama keluarga besar Kate, Pippa dan James serta kerabat yang lain.


"The Duke and Duchess of Cambridge akan merayakan Krismas bersama keluarga Middleton," kata jurucakap kerajaan seperti dikutip dari USWeekly , Minggu, 23 Disember 2012.


Keputusan ini tidak diragukan lagi membuat Ratu Elizabeth sangat kecewa.

 Mengapa? 

Lantaran  ini, Ratu Inggeris itu baru saja mengundang orang tua Kate untuk merayakan Krismas bersama keluarga diraja.


Dan jemputan itu, menjadikan ibu bapa Kate, Michael Middleton dan Carole sebagai orang bukan bangsawan pertama yang menghadiri pesta Krismas yang super ekslusif di Sandringham.


Ratu membuat keputusan tersebut dengan tujuan agar William dan Kate tetap merayakan Krismas bersama keluarga kerajaan. Sayang, William dan Kate memilih bercuti di Bucklebury.


Meski demikian, sumber istana menyatakan William dan Kate akan melawat Sandringham selama masa bercuti akhir tahun tersebut.

P/s..hihi...biasalah tu..berebut nak beraya kat mana..macam org kita gak...
Jangan gaduh2 lah Kate & Wlliam....senang citer...ikut turn jer...

Catat Ulasan

4 Ulasan

  1. hhaaa.. Nilah, baru kawin. FirtTime sambut~ Ginilah, esok kat bahagian Kate, luas bahagian Wililam plak!. :d

    BalasPadam
  2. @Secret Garden
    hihi..itu yg terbaik...Ratu kena pekalah..

    BalasPadam

jerit kat sini