Wasiat Pelik!!Mendiang Isteri Minta Alat Sulitnya Diukir di Batu Nisan

Wasiat Pelik!!Mendiang Isteri Minta Alat Sulitnya Diukir di Batu Nisan

Loading...
Mendiang Isteri Minta Alat sulitnya Diukir di Batu Nisan – Sebelum meninggal biasanya orang akan berwasiat untuk orang yang masih hidup agar wasiatnya itu dijalankan namun apa jadinya jika wasiat yang ditingalkan aneh, apakah harus dijalankan atau tidak.


 Milan Marinkovic pastinya kebinggungan untuk menjalankan wasiat isterinya sebab sebelum meninggal istrinya berwasiat kepada dirinya untuk mengukir alat sulitl istrinya itu di batu nisan tempat ia dikuburkan.

Mendiang isteri Milan Marinkovic , Milena meninggal tiga tahun lalu mendiang isterinya ini meningglkan wasiat kepada suaminya untuk menggukir batu nisanya dengan gambar vagina isterinya ini agar suaminya Milan Marinkovic selalau menggingati istrinya dan tidak melirik wanita lain.

Aku tidak ingin kau mengejar wanita lain. Dengan cara ini, kamu akan selalu mengingati saya,” katanya dalam sebuah surat yang menjelaskan permintaan terakhirnya yang aneh, menurut Times Austria.

Untuk membolehkan  wasiat terakhirnya dilaksanakan   Milena menyertakan foto organ vaginaya dengan detail sehinga suaminya tidak akan sulit untuk mengambarkan organ intimnya ini.

Namun suaminya sedikit keberatan untuk menjalankan wasiat terakhir mendiang isterinya ini sebab ssusahnya mencari tukang ukir batu yang mahu mengukir bentuk vagina wanita, kebanyakan tukang ukir yang ditemui mengatakan megukir vagina di batu merupakan satu penghinan.

“Masalahnya bukan wang tetapi menemukan seorang seniman yang akan melakukannya. Kebanyakan dari mereka mengatakan itu adalah penghinaan,” ujar Marinkovic

Namun Milan Marinkovic tidak putus asa ia tetap mencari tukang ukir demi mengabulkan permintaan terkahir mediang isterinya, akhirnya ia pun menemukan tukang ukir batu yang mahu mengukir vagina istrinya.

“Sekarang sudah selesai, saya menyukainya dan itu benar-benar mirip”. “Cara ini sebagai sebahagian darinya agar selalu bersama saya,” ungkapnya.

p./s  Hah??!!...terkebil-kebil akak baca wasiat bodoh ni...cubalah bagi wasiat yg elok sket....apa daaaa

Catat Ulasan

9 Ulasan

  1. ish3 macam tu punya wasiat pon ada??punyalah tamau kasi laki dia cari pempuan len

    BalasPadam
  2. betul betul wasiat yang aneh, mungkin baru satu kejadian ini

    BalasPadam
  3. @Herma Julianny
    hahaha..sepatutnya tajuk en3 di di tukar pd wasiat bodoh!!

    BalasPadam
  4. @win3
    tu la..akak pun baru terbaca,dan baru tahu..tu yg duk terkebil2...sambil duk terbayang2...hihhi..
    haish...buruk eeiihh

    BalasPadam
  5. @hasyimahshe
    macamana dia boleh terpikir nak wasiat cenggitu..pelik

    BalasPadam
  6. wasiat melampau dan juga bangang....:-)

    BalasPadam

jerit kat sini