Pulau Anak Patung Yang Menyeramkan Di Tasik Teshuilo

Pulau Anak Patung Yang Menyeramkan Di Tasik Teshuilo

Loading...

Menurut sesetengah pendapat, seorang gadis muda sebenarnya tenggelam dalam tasik, sementara kebanyakan orang lain, termasuk saudara-saudaranya, mengatakan Don Julian Santana hanya membayangkan gadis itu tenggelam.Apapun,Don Julian Santana mengabdikan hidupnya untuk roh gadis itu dalam keadaan unik dan menyeramkan.

Don Julian Santana mula mengumpul anak patung dari terusan dan tong sampah berhampiran rumah pulau itu.Beliau juga menukar hasil tanaman untuk mendapatkan anak patung yang lebih banyak.Don Julian Santana tidak membersihkan anak patung atau cuba untuk memperbaiki anak patung yang dia jumpai sebaliknya terus meletakkan patung-patung itu tanpa anggota badan yang lengkap dan dipenuhi kotoran.


Terusan labirin daerah kuno Mexico Xochimilco mengelilingi tempat yang mengerikan dan luar biasa. Kawasan-tanah lembap yang aman, 18 kilometer dari ibu negara, terletak sebuah pulau kecil di Tasik Teshuilo di mana, di tengah-tengah tumbuh-tumbuhan asli, beribu-ribu anak patung lama yang sedang reput.







Beliau mengalu-alukan pelawat, dia akan menunjukkan kawasan sekitar, mengenakan bayaran yang murah untuk mengambil gambar.

Pada tahun 2001, Don Julian Santana telah dijumpai lemas di kawasan yang sama di mana beliau percaya seorang anak gadis telah meninggal dunia.





















Catat Ulasan

6 Ulasan

jerit kat sini