Header Ads

Masyaalah..Apa Sudah Jadi..Perempuan melayu kahwin di gereja ..Lihat!!

loading...
Akhbar Telegraph mendedahkan seorang wanita melayu telah berkahwin di gereja.

Nick Rudd, 25, anak bekas perdana menteri Australia, Kevin Rudd dan Zara Shafruddin seorang wanita melayu dikatakan bertukar-tukar ikrar di Gereja St James 'di King St, Sydney. Encik Rudd, Therese Rein isterinya dan anak perempuannya, Jessica mengumumkan berita gembira itu melalui twitter.


Perkahwinan itu telah dihadiri oleh kawan rapat dan keluarga pasangan itu. Gereja St James 'telah dipenuhi dengan bunga ros, lillies dan stephanotis yang dipilih oleh Cik Rein.


Selepas majlis, pasangan itu telah diiringi dalam limosin ke Catalina di Rose Bay untuk resepsi. - Telegraph




P/S - masyaallah..apa sudah jadi
Loading...

7 ulasan:

  1. ni bukan melayu dah..bukan islam jua...

    BalasPadam
  2. kak tie.... kalau sekali tengok orang takkan pasan dia nih melayu kot? sebab eventhough rambut dia hitam...muka cam mat saleh...

    BalasPadam
  3. @Fendy..
    sekali tengok macam serani pun ada gak...contohnya cuba tgk Tiara Jacqueline,berbangsa serani..namun mmg persis melayu...

    BalasPadam
  4. @F.A.R.A.H.W.A.H.E.D.A
    mmg betul...agaknya mungkin kacukan kot..

    ada budak skolah kat tmpat akak kerja...mak Cina,bapak India...budak tu sebijik rupa melayu...kalau tak dibagitahu..memang orng ingat melayu...

    BalasPadam
  5. Muka dia macam orang Spain...dah jodoh moga bahagia..

    BalasPadam

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.