Header Ads

Makhluk di dalam paya yg menakutkan di Ireland

loading...



Makhluk di Dalam Paya Yang Menakutkan Di Ireland sebenarnya adalah Patung yang menyerupai suatu makhluk.
Tapi rasanya tanpa patung tu...
air paya tu pun dh cukup menakutkan..tak gitu??
Loading...

10 ulasan:

  1. ha'a.. air paya tu pun dah seram.. huhu.. apa lagi mahkluk tu.. seram nih... geli pun ada.. huhu

    BalasPadam
  2. @Pwincess sarah
    sebut pasal geli tu,kalo ada orng upah suh masuk lam paya tu..eeee..tak sanggup eeiihh

    BalasPadam
  3. pak cik x kecut ke rendam lama2 dlam paya tu,..

    BalasPadam
  4. ish nak p dekat pun dah seram. tiba2 patung tu bergerak cmna..

    BalasPadam
  5. @abah khalisha
    ha'ah la abah..nampak cam real je kan..:)

    BalasPadam
  6. @encik cool
    hihi..kesian pakcik tu..sampai kecut kecut

    BalasPadam
  7. @Hnahdy
    erkk...bila bergerak..sure lari lintang pukang

    BalasPadam
  8. seram + geli dengan air paya tu..hijo je

    BalasPadam
  9. @QasehnyaRania
    hihi..sekali tgk macam tmpt buaya lepak je kt dalam tu

    BalasPadam

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.