Header Ads

Siapakah Wanita Misteri Berbaju Putih Itu?

loading...
Gambar ini diambil di Kampung Mengkarak, Bera, Pahang. Pengirim berkata ketika gambar diambil memang takde entiti putih kat sebelah budak tu. Pengirim menyertakan teks berikut.. err.. saya harap anda semua biasa dengan telor Pahang:

Koi dapat gambo ni dari seorang rodong Kampong koi di dalam daeroh Bera ni,dia ckp semasa gambo ni ditangkap mmg takde pun perempuan/kanak2 baju putih tu sdg berjalan kat situ,masa tu dah nak senja,budak kecik yg cangkung tu demam pada malam tu..wallahualam..

perhatikan kaki nye seperti tak jijak ke bumi..aokme nilaikan lah..wallahualam.
Ok, luangkan sedikit masa anda untuk renung gambar ini. Memang kaki dia tak jejak tanah. Muka pun tak nampak. Gambar diambil time senja. Orang kata time senja ni memang banyak makhluk halus berkeliaran.

Wallahuallam
Loading...

5 ulasan:

  1. Tu la ambil gambar senja2 lagii...

    BalasPadam
  2. err... tengok gambar pon seram..huh

    BalasPadam
  3. WAlau apa/siapa mahluk itu..dia tetap ciptaan Allah.

    BalasPadam
  4. Bertuahlah orang yang tertangkap gambar ni. Sekurang-kurangnya dia bercerita dengan bukti yang nyata.

    BalasPadam
  5. sumpah ngeri! Nasib baik tak ada muka. kalau tak, x tido malamlah!

    BalasPadam

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.