Pontianak Inikah Yang Muncul DiMuar.Lihat!

Seperti dinyatakan pada tajuk, sekarang sebuah kampung di Muar kecoh dengan hilaianpontianak. Kejadian ini khabarnya dah berlarutan hampir seminggu..

Gambar ni org kampung  tangkap secara tak sengaja dan telah tertangkap gambar 'beliau'..
Er..korang perasan tak??

Gambar berkenaan adalah benar dan sebenar-benarnya, tiada penipuan yang dilakukan..

Lokasi: Muar
Masa: 2.00 a.m.


Er....zoom sket..boleh tak...orang nak tengok biar jelas nih

ok.....nampak??
-
-
-
zoom lagi laa-
-
japp-
-
-


setelah dizoom...fuyooo...seram semacam jer..-
-
-
-
-
nak zoom lagi??
-
-
-
-
-

ok..ni dah kira habis zoom dah ni...rilek je dia duduk...apa cik ponti ni duk pikir agaknya....
korang rasa??





Ulasan

  1. awat ceq nampak mcm super impose ja gambaq dia kak..hehehe akut pun ada jgk..

    BalasPadam
  2. @Syam Kyray
    ntah le susah gak nak caye ni..maklum le alam siber ni mcm2 boleh buat

    BalasPadam
  3. eishhh seram jugak kalau benar mesti penduduk muar takut

    BalasPadam
  4. Muar kat mne ni??
    harap2 jauh la dr rmh kite
    seram..

    BalasPadam
  5. takut nak tengok...sebab saya memang penakut...ni pown berdebar2 lagi nih...

    BalasPadam
  6. uikkkk heheheh biar betul... kalau betul gambar ni, memang serammmmm...

    sapa plak yang amik gambar ni malam2? beraninya...

    BalasPadam
  7. Hantu apa tu!! tu mesti dok fikir bersalah buang bayi dia tu!!

    BalasPadam
  8. tertengok waktu2 subuh laa pulak...haha :P

    BalasPadam
  9. @Amoi Farah
    tapi setakat ni rasanya orng Muor ok lagi

    BalasPadam
  10. @Ian Syafinaz
    ntah ler...hihi..tapi area plg seram kat Muor ni kalau melalui perkuburan terbesar Cina tu...

    BalasPadam
  11. @Mia Liana
    hhmmm..mmg orng tu berani..jenis suka lepak tgh2 malam kot

    BalasPadam
  12. @Abil Fikri Ahmad
    hahaha..antu ni mesti nyesal tak sudah tu

    BalasPadam
  13. @Ayie Abas
    ha'ah..akak pun baru terperasan hujung dalam pict tu dah terang benderang..macam hari siang je...takkan cik ponti duk lagi kat situ...mesti edit ni..pandai diorang

    BalasPadam
  14. tlalu cantik utk dikategorikan sbgai cik ponti :P

    BalasPadam
  15. @yaya ade
    setau akak la,cik ponti ni kalau depan lelaki..masyaalah...cantiknya tak terkata,tapi kalau depan perempuan...susup sasap dia lari..:)

    BalasPadam
  16. Hummm sekali pandang dah kenal... Ni pontianak Juliana Evans, cerita Hantu Bonceng...

    Ostazah Abby Mula Keluar Fatwa Sesat!!?

    BalasPadam
  17. @eXception
    owh ye ke..akak lum tgk lagi citer tu..mmg tak tahu

    BalasPadam

Catat Ulasan

jerit kat sini

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Bila Bersalin,Kena B***l Juga Ke?

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!