Lihat cara wanita Jepun Minta maaf

Orang Jepun kadang punya cara yang aneh dan lucu dalam meminta maaf. Meskipun sebenarnya meminta maaf adalah hal yang biasa, namun kalau itu dilakukan dengan cara yang pelik maka bagi orang lain yang belum pernah melihatnya sudah pasti akan tertawa.



Beginilah cara seorang gadis Jepun meminta maaf dari bos, suami, kekasih atau lelaki lain, namun tidak perlulah korang praktikkan dirumah !







macam2 r diorang ni...


Ulasan

  1. macam melampau je..=D
    eh, akak dah tukar header la..
    sempoi je...=)

    BalasPadam
  2. @Herma Julianny
    huhu...bila boring...buat2 header la...

    BalasPadam

Catat Ulasan

jerit kat sini

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!

Wahai Lelaki Bernama Suami...Bacalah!!