Header Ads

Susuk hantu Muncul Disebuah Restoran Di Japan

loading...
sebuah video yang menggegarkan dunia maya.

Sebuah video yang memperlihatkan sosok hantu begitu nyata, walaupun kebenarannya masih dipertanyakan. Video yang berdurasi 5 menit 15 detik dan sudah disaksikan 119,250 itu, memperlihatkan kegiatan sekumpulan anak muda Japan sedang mengadakan acara di sebuah restoran, namun acara tersebut berubah menjadi seram setelah seorang teman merasakan sesuatu yang ganjil. Ia pun menunjukkan tanggannya ke arah seorang perempuan berwajah pucat yang sedang duduk sendiri.


Pada saat diwawancara, seorang pemuda dalam video tersebut mengatakan kejadian ini tidak dibuat-buat dan merupakan pengalaman pribadi sangat aneh sekaligus menakutkan yang tak mungkin dia lupakan.

Tidak hanya itu, video rekaman yang berdurasi 5 menit lebih ini juga sempat  heboh masyarakat di Japan dan menjadikan video penampakan hantu ini sebagai headline (berita utama) di sana. Kontroversi pun tidak dapat dibendung, ada yang mengatakan tidak mungkin ada penampakan hantu yang terlihat sangat jelas seperti itu, namun bagaimana dengan Kamu? apakah Kamu setuju video hantu ini hanya hasil rekayasa? cuba kalian lihat dulu video penampakan hantu tersebut di bawah ini.


beberapa pihak menyangsikan penampakan ini yang mereka rasakan terlalu nyata dan jelas. jarang sekali ada hantu yang muncul dengan sedemikian rupa...
Loading...

3 ulasan:

  1. sbenarnya takut nak tengok tapi hana nak tengok gak..:) tengok haa

    BalasPadam
  2. masa an2 tu terjun kt ldsan n kena langgar ktapi nmpk mcm xreal siket..hehe

    BalasPadam
  3. macam2 hantu,,
    hantu 1malaysia ada x?

    BalasPadam

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.