Lelaki Ini Disembelih Kerana Murtad

Menurut sumber pemuda ini disembelih kerana murtad masuk agama Kristian. Sama ada hukuman ini dilaksanakan kerana beliau telah murtad atau mungkin kerana kesalahan lain yang telah dilakukan oleh pemuda ini tak pastila pulak! Jika ada sesiapa yang tahu cerita sebenarnya sila tolong perbetulkan entri ini.

Difahamkan Kejadian penyembelihan ini berlaku di Tunisia.

AMARAN! Video dibawah menunjukkan seorang manusia yang masih bernyawa disembelih dan bukannya seekor lembu, kambing, kerbau, ayam atau haiwan ternakan yang lainnya… kalau tak lalu nak tengok… please tolong jangan tengok. Tengok gambar pun dah cukup…




Ulasan

  1. huh...tak sanggup nk tgk videonya...u

    BalasPadam
  2. Assalam, tak sanggup nak tengok... mcm nak pitam jer bila tengok gambar...

    BalasPadam
  3. mungkin dia dah x nak bertaubat....seseorg yg murtad sekiranya masih berdegil utk murtad maka dijatuhkan hukuman bunuh

    BalasPadam
  4. Tak sanggup nak tengok.Rasa ngilu leher.

    BalasPadam
  5. akak sendiri pun tak sanggup nak tgk..seram semacam jer

    BalasPadam

Catat Ulasan

jerit kat sini

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Bila Bersalin,Kena B***l Juga Ke?

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!