Header Ads

Dulu...Masa Belum kahwin,Sekarang Dah kahwin

loading...


Laki yang sedang membaca di ruang tamu terganggu mendengar bini yang gelak dari dalam bilik

Laki : Apahal gelak?

Bini:hahahahaha

Laki: kenapa?

Bini: hihihihihi

Laki: apahal gelak?

Bini: kekekekeke

Aku hilang sabar, masuk bilik dan terlihat bini aku sedang belek album gambar lama, kata bini, kelakar tengok muka dan fesyen rambut abang waktu masih teruna, hampeh!

Aku pun tumpang belek album lama sambil gelakkan muka dan fesyen rambut bini waktu anak dara. adohai.

Rupa rupanya, tengok album gambar laki waktu masih teruna dan tengok gambar bini waktu anak dara adalah sangat kelakar selepas berkahwin...

Tak caya lepas kahwin, cuba tengok album laki bini masing masing. Kelakar giler


Er...takzirah sket malam ni..


Loading...

6 ulasan:

  1. sesi kutuk mengutuk ye x...masa bercinta ssume nmpak indah..lucu seolah2 menyorok dimana2..:)

    BalasPadam
  2. Eh, asal rasa macam penah baca ek? deja vu ker per? :O

    BalasPadam
  3. @dhiashahida
    masa bercinta semuanya indah2 belaka..:))

    BalasPadam
  4. @Hnahdy
    hihihi..tak sedar sebenarnya diri dah tua

    BalasPadam

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.