Duit Kertas CHINA 100yuen Mempunyai Simbol LU-CAH...

Cuba letakkan Wang Kertas CHINA duit 100yuen di bawah Mikroskop. Atau boleh jugak gunakan kanta pembesar berkapasiti tinggi, Kemudian terus perhatikan satu persatu imej pada duit tersebut. Anda akan lihat gambar seperti di bawah ni.
kalau takde wang China tu cari je kat money changer...cakap kat diorang nak pinjam kejappp jer....

Er..akak x de mikroskop..dulu-dulu masa sekolah kat makmal je yang ada...



Selalunya benda-benda macam ni memang tak dijangka.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Bila Bersalin,Kena B***l Juga Ke?

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!